ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی پرسپولیس: عابدزاده خودخواه است



 

 

 

مربی پرسپولیس: عابدزاده خودخواه است

 

محسن عاشوری با انتقاد از احمدرضا عابدزاده به دلیل حضور نیافتن در کادر فنی پرسپولیس، گفت: «او یکی از اسطوره‌های باشگاه است و می‌توانست به تیم کمک کند، اما خودخواهانه عمل کرد.»

محسن عاشوری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام ولایت با بیان این که تیمش در بازی اول برابر ناسیونال پاراگوئه خوب بازی کرد و کادر فنی از بازیکنان راضی بود، اظهار کرد: «بازی فردای ما برابر استقلال با توجه به این که در تعطیلات لیگ به سر می‌بریم، می‌تواند برای حفظ آمادگی‌مان خوب باشد. این بازی برابر استقلال است و به همین دلیل حساسیت دارد، اما فکر نمی‌کنم حساسیتش خیلی زیاد باشد.»

وی در ادامه با اشاره به این که وقتی از بازیکنان تیم خواسته می‌شود که حرفه‌ای عمل کنند، مدیریت هم باید حرفه‌ای باشد، افزود: «من فکر می‌کنم برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر ما و جام ولایت روز به روز بهتر خواهد شد چرا که 10 سال زمان زیادی برای لیگ برتر نیست که تماما حرفه‌ای شود. البته این را نیز باید بگویم که حضور در این جام به ما نیز مانند استقلال تکلیف شد و بازیکنان ما نیز مانند استقلالی‌ها قصد سفر داشتند و ما هم تا جایی که امکان داشت به آن‌ها مرخصی دادیم تا بتواند به خانواده‌های خود نیز برسند، اما به هر حال قوانینی وجود دارد که ما هم باید آن‌ها را رعایت کنیم تا قانونمندی در تمام سطوح جامعه از جمله ورزش حرف اول را بزند.»

عاشوری ادامه داد: «من تاکنون با مربیان زیادی کار کرده‌ام که از نظر فنی اختلاف زیادی با یکدیگر نداشته‌اند، اما آن‌ها که منظم‌تر بوده‌اند، موفق‌تر عمل کرده‌اند.»

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا را یک داربی می‌داند یا خیر؟ گفت: «زیبایی فوتبال به همین رقابت‌ها است و استقلال رقیب اصلی ما است. بازی روبروی این تیم همیشه حساس بوده است، اما فکر نمی‌کنم که هیچ کس آمادگی داربی فردا را نداشته باشد. چه بازیکنان چه کادر فنی و چه رسانه‌ها هیچ کدام تا امروز این بازی را جدی نگرفته بودند و شاید فکر می‌کردند که این بازی برگزار نخواهد شد، اما در هر حال ما سعی می‌کنیم با تمام قوا وارد میدان شویم و آن طور که مردم توقع دارند بازی کنیم. نتیجه‌ این بازی نیز برای ما مهم است، چرا که ما به بازیکنان گفته‌ایم در بازی‌های محلی نیز با انگیزه بازی کنند.»

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این که احمدرضا عابدزاده با باشگاهش به توافق نرسید تا با تیم همکاری کند، خاطر نشان کرد: «عابدزاده یکی از اسطوره‌های باشگاه است و فکر نمی‌کنم اشکالی داشت که او در مقطع کنونی که تیم تحت فشار است، می‌آمد و به ما کمک می‌کرد. نمی دانم او از باشگاه چه درخواستی داشته است که با موافقت مسئولان روبرو نشده است. او حداقل کاری که می‌توانست برای پرسپولیس کند، این بود که برای ارتباط خوب بین هواداران و تیم بستری مناسب ایجاد می‌کرد.»

وی در ادامه با اشاره به احتمال حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس، ادامه داد: «باقری تاکنون تجربه مربیگری نداشته اما قبول کرده است که در کنار ما به تیم کمک کند. باقری می‌خواهد با حضورش باری را از دوش تیم بردارد و ارتباط بازیکنان با کادر فنی را محکم‌تر کند. همین که او در کنار بازیکنان بدود شور و شعف و انگیزه به آن‌ها می‌دهد.»

عاشوری افزود: «آن‌هایی که ادعایی دارند باید «منم» را کنار بگذارند و با دلی گشاده به پرسپولیس کمک کنند. عابدزاده نیز اگر کمی توقعاتش را پایین می‌آورد، می‌توانست به پرسپولیس کمک کند، اما او خودخواهانه عمل کرد. من فکر می‌کنم این افراد می‌خواهند پرسپولیس موفق باشد، اما بدون حمید استیلی.»

وی همچنین درباره وضعیت مهرداد اولادی نیز گفت: «مسایل انضباطی او را کمیته انضباطی باشگاه حل می‌کند، اما از نظر فنی هنوز آماده بازی نیست و ما سعی می‌کنیم او را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.»


ویدیو مرتبط :
پسر عابدزاده در پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم



 

 

 

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

 

امیدوارم استیل آذین برنده شود

عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم

مربی دروازه‌بانان استیل آذین گفت: با وجود اینكه هواداران پرسپولیس در قلب من هستند اما باید دلبستگی‌ام به این تیم را كنار گذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا عابدزاده گفت: خوشبختانه پس از تساوی برابر شاهین كه تیم نمایش خوبی ارائه كرد در حال حاضر نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم و خودمان را برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده می‌كنیم.

وی افزود: رودر رو شدن من با پرسپولیس سختی خاص خودش را دارد اما من در حال حاضر حرفه‌ای فكر می‌كنم چون با استیل آذین قرارداد دارم و باید علایق و دلبستگی‌هایم به این تیم و هوادارانش كه همیشه به من لطف و محبت داشته‌اند را كنار بگذارم و تا آخرین لحظه به قراردادم متعهد و پایبند باشم و برای موفقیت تیمم تلاش كنم.

عابدزاده درباره رویارویی‌اش با هواداران پرسپولیس نیز گفت: همیشه هواداران پرسپولیس را دوست داشته و دارم. آنها همیشه در قلب من جا دارند و من هر چه دارم از این هواداران است. امیدوارم با یك بازی زیبا و تماشاگرپسند به 3 امتیاز این بازی برسیم.