ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی كروات پرسپولیس وارد ایران شد



 

 

 

مربی كروات پرسپولیس وارد ایران شد

 

شب گذشته

مربی كروات پرسپولیس وارد ایران شد

میاچ که از سوی دایی به عنوان دستیار جدیدش معرفی شده است، شب گذشته پس از دریافت ویزای خود و رضایت از باشگاهی که با آن قرارداد داشت وارد ایران شد.

وی قرار است امروز در جلسه‌ای با حبیب کاشانی شرکت کند و قرارداد رسمی‌اش را به امضا برساند.

او امروز در تمرینات هم شرکت خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تقلب مربی مصری از روی دست مربی ایران !! پاارا المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی مورد نظر پرسپولیس ایران را ترک کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از جلسه با رویانیان؛

مربی مورد نظر پرسپولیس ایران را ترک کرد

اخبار ورزشی - مربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با رویانیان پس از اعلام شرایط خود برای همکاری با گل محمدی با وی به تواففق ابتدایی رسید.

 حسین عبدی که بر خلاف سایر دستیاران گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده بود، شب گذشته به دیدار محمد رویانیان رفت و پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل سرخ پوشان با او به توافق ابتدایی رسید.

پس از این توافق عبدی برای سفر به انگلستان و انجام برخی از کارهای شخصی از محمد رویانیان مرخصی دو هفته‌ای گرفت تا امروز ایران را به مقصد دوبی و سپس کشور انگلستان ترک کند.

مسئولان پرسپولیس باید به گل محمدی اختیار تام بدهند

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر واقعا می‌خواهند گل محمدی در عمل سرمربی پرسپولیس باشد باید به او اختیار تام بدهند.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتصاب سعید شیرینی به عنوان رئیس کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطب فوق گفت: همانطور که انتصاب سعید شیرینی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس توسط مدیرعامل باشگاه تصمیم اشتباهی بود این بار نیز رویانیان در انتخاب وی به عنوان رئیس کانون پیشکسوتان پرسپولیس مرتکب اشتباهی دیگر شد. 

وی در خصوص تغییراتی که در کادر فنی پرسپولیس نیز ایجاد شده خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم که کادر فنی جدید نسبت به قبلی شرایط امیدوارکننده تری دارد.

سرپرست پیشین تیم پرسپولیس تصریح کرد: اگر مسئولان باشگاه واقعا می خواهند گل محمدی در عمل سرمربی پرسپولیس باشد باید به او در خصوص مسائل فنی اختیار تام بدهند تا در کارش موفق شود. گل محمدی حتی در انتخاب دستیارانش نیز باید اختیار عمل داشته باشد./مهر