ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی سابق پرسپولیس، گزینه جدید سرمربیگری سپاهان



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مرزبان

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با پیشنهاد هنگفت سپاهان اصفهان روبرو شده است.

به گزارش نامه، علیرضا مرزبان سرمربی تیم پیکان که توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد با پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه سپاهان روبرو شده است.
 
مرزبان پیش از این به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار در سپاهان مشغول به کار بود و حالا این بار در آستانه بازگشت به این تیم در قامت سرمربی است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پیکان هم قصد دارند مرزبان را برای فصل بعد حفظ کنند اما اوضاع مالی بهتر سپاهانی ها شاید باعث شود مرزبان راهی اصفهان شود.

البته مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتی هم با عبدالله ویسی انجام داده اند و مربی سابق پرسپولیس برای رفتن به این تیم رقیب جدی مثل گواردیولای وطنی دارد.

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مربی سرشناس در انتظار حکم سرمربیگری سپاهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار قراردادش را با سپاهان تمدید کرد/ یکی از گزینه‌های پرسپولیس پرید!



کرانچار ,سپاهان , تمدید قرارداد کرانچار با سپاهان

پس از نشست با رئیس کارخانه؛

کرانچار قراردادش را با سپاهان تمدید کرد/ یکی از گزینه‌های پرسپولیس پرید!

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان با مسئولان این باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری به توافق رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که کرانچار یکی از گزینه های مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل محمدی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از نشست صبح امروز زلاتکو کرانچار با مسعود سمیعی‌نژاد مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، طرفین با همدیگر به توافق نهایی رسیده و قرار شد این مربی کروات به همکاری‌اش با سپاهان به مدت یک فصل دیگر ادامه دهد.

این توافق درحالی صورت گرفت که پرسپولیسی‌ها هم خواهان جذب جذب این مربی کروات بودند./مهر