ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی سابق دایی گزینه سرمربیگری راه‌آهن


گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن مربی علی دایی در تیم فوتبال هرتابرلین بود.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه راه‌آهن پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان تصمیم بر برکناری مهدی تارتار از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گرفتند. پس از این موضوع صحبت از سرمربیگری یوانیس توپالیدیس مربی آلمانی یونانی در تیم راه‌آهن شده است و به احتمال زیاد وی هدایت زردپوشان پایتخت را بر عهده می‌گیرد.

توپالیدیس متولد 24 نوامبر 1962 (53 ساله) در ماورودندری یونان به دنیا آمد و فوتبال خود را از سال 1971 در تیم جوانان لودویگزبورگ آغاز کرد و تا سال 1975 هم در این تیم توپ زد. وی در این تیم رده یکی توانست 34 بازی انجام دهد و 6 گل هم به ثمر رساند. این هافبک سپس به تیم بوراشتات و هوپن هاین پیوست و تا سال 1987 هم در این تیم‌ها بازی کرد.

این مربی 53 ساله کار مربیگری را از سال 89 آغاز کرد و به مدت 4 سال هدایت تیم اینتراخت اسلینگن آلمان را به عهده داشت و سپس به مدت 3 سال در تیم گیسلینگن حضور داشت. وی از سال 1998 تا 2001 دستیار یورگن روبر در تیم هرتابرلین بود. او در واقع در زمان حضور علی دایی در این تیم آلمانی به عنوان مربی دایی هم در تیم هرتابرلین فعالیت می‌کرد.

توپالیدیس از سال 2001 تا 2010 به عنوان کمک مربی در تیم ملی یونان فعالیت می‌کرد. او دستیار اوتوری‌هاگل بود و در سال 2004 هم توانست عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را با یونان به دست آورد.

هر چند توپالیدیس به عنوان دستیار توانسته کارنامه خوبی داشته باشد اما او به عنوان سرمربی در تیم‌های معتبری حضور نداشته و حتی در تیم‌های آماتوری هم بیش از یک سال دوام نیاورده است. او از سال 2012 تا 2013 سرمربی تیم آماتوری پاپوس یونان بود و پس از آن هدایت کاوالای یونان را بر عهده گرفت. این مربی 53 ساله از سال 2014 تا 2015 در تیم مطرح آریس یونان فعالیت کرد.

وی دارای مدرک لیسانس مربیگری از آلمان است و حالا به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن مطرح شده است.


ویدیو مرتبط :
گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور علی دایی در تمرین راه‌آهن/ احتمال سرمربیگری دایی قوت یافت



حضور علی دایی در تمرین راه‌آهن/ احتمال سرمربیگری دایی قوت یافت

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن امروز به همراه نماینده مالک جدید باشگاه در محل تمرینات آماده‌سازی این تیم حضور یافت.

علی دایی عصر امروز دوشنبه در محل تمرین تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

نماینده مالک جدید باشگاه، سرمربی فصل گذشته تیم راه‌آهن را در این تمرین همراهی می‌کرد. قرار است علی دایی از فردا به صورت رسمی هدایت تیم راه‌آهن را برعهده بگیرد.

برپایه این گزارش طی روزهای گذشته تمرینات تیم راه‌آهن بدون سرمربی و زیر نظر حسین پاشایی کاپیتان این تیم برگزار شده و امروز هم تمرین راه‌آهن بدین شکل برگزار شد.

پس از خرید باشگاه راه‌آهن توسط شرکت هواپیمایی فراز قشم بحث سرمربیگری علی دایی در تیم فوتبال راه‌آهن قوت یافت که با حضور وی در این تمرین، باید این مربی را سرمربی فصل آینده زردپوشان تهرانی دانست./مهر