ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی خارجی نیمه شعبان پرسپولیس را تمرین می‌دهد



مربی خارجی نیمه شعبان پرسپولیس را تمرین می‌دهد

هر كدام از این دو مربی كه قرارداد نهایی را امضا كند روز پنجشنبه این هفته برای اولین‌بار در تمرینات حاضر خواهد شد

 

سرمربی جدید پرسپولیس, ژوزه مانوئل

 

سایت گل – با وجود این‌كه خبر انتخاب ژوزه مانوئل پرتغالی به عنوان سرمربی پرسپولیس اعلام شده اما هنوز هم این انتخاب قطعی نیست و باید درصد ناچیزی را هم برای مطرح شدن دوباره كالدرون كنار گذاشت. با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد هر كدام از این دو مربی كه قرارداد نهایی را امضا كند روز پنجشنبه این هفته برای اولین‌بار در تمرینات حاضر خواهد شد.

 

به گزارش سایت گل، بازیكنان پرسپولیس مدت‌هاست كه در انتظار حضور سرمربی در تمرینات تیمشان هستند و گویا قرار است این اتفاق پس از مدت‌ها انتظار سرانجام رخ دهد. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد كه سرمربی خارجی این تیم روز پنجشنبه كه نیمه شعبان است در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا كارش را با سرخپوشان تهرانی آغاز كند. پرسپولیسی‌ها امسال تمرینات‌شان را با مناسبت‌های مهم و ویژه هماهنگ می‌كنند؛ شروع تمرینات در عید مبعث و ورود سرمربی در نیمه شعبان!.../گل


ویدیو مرتبط :
نیمه شعبان و پیام آیت الله وحید خراسانی در مورد نیمه شعبان سال 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: مربی جدید پرسپولیس خارجی است


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از انتخاب سرمربی این تیم خبر داد.

 محمد رویانیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: استیلی انسان ارزشمندی است و فوتبالیست بزرگی بوده است و نباید گلی که به آمریکا زد را فراموش کنیم. من 80 روز به او فرصت دادم، اما از این فرصت استفاده نشد و در نتیجه‌ استیلی از جمع ما جدا شد.

 وی افزود: ظرف 48 ساعت آینده سرمربی پرسپولیس معرفی می‌شود و با مشخص شدن وضعیت سرمربی از نیم فصل، تکلیف سرمربی فصل آینده‌ هم مشخص می‌شود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز تکلیف سرمربی پرسپولیس را مشخص نکرده‌اید، گفت: برای ما نام سرمربی پرسپولیس مشخص شده است و تنها می‌توانم بگویم که او خارجی است و از نیم فصل کارش را آغاز می‌کند.

 رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفتن استیلی همکاران او هم از پرسپولیس جدا می‌شوند گفت: کادر فنی ما ضعیف بوده، اما فعلا همکاران استیلی در کادر فنی حفظ می‌شوند. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که باید به خوبی از آن‌ها بازی گرفته شود.


منبع: ورزش3