ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی جدید پرسپولیس معرفی شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دستیار جدید خود را که همراه وی وارد تهران خواهد شد، به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک تهران، با علی اکبر طاهری هماهنگ کرده بود در جریان سفرش به کرواسی برای انتخاب دستیار خود که جانشین آندره پانادیچ شود، اقدام کند.

مربی جدید پرسپولیس معرفی شد

برانکو ایوانکوویچ پس از بررسی و گفتگوهایی که داشت، با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس «استره تن سوچ» 52 ساله از کرواسی را معرفی کرد که همراه وی عازم تهران خواهد شد.

این مربی در فصلی که گذشت هدایت تیم فوتبال «ان کی لوکوموتیو» را بر عهده داشت و سال قبل هم در دیناموزاگرب فعالیت می‌کرد.


ویدیو مرتبط :
مربی قطبی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معرفی شد/ عقدقرارداد با سه مربی جدید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معرفی شد/ عقدقرارداد با سه مربی جدید!

مسئولان باشگاه پرسپولیس با سه عضو جدید کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه قرارداد امضا کردند که در بین آنها نام قلیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل‌‎محمدی طی نشستی با وحید قلیچ، مجتبی حسینی و فرهاد چیذری هماهنگی‌های لازم را با آنها برای حضور در کادرفنی این تیم انجام داد و با این مربیان به توافق کامل رسید.

بر این اساس، مجتبی حسینی به عنوان دستیار گل‌محمدی، وحید قلیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز پس از این تمرین قرارداد رسمی خود را با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کریم باقری، حسین عبدی، مجتبی حسینی (مربی)، ادموند بزیک (آنالیزور) و فرهاد چیذری (مربی بدنساز) و یحیی گل‌محمدی به عنوان اعضای کادر فنی پرسپولیس نام برده بود./مهر