ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی تیم پرسپولیس: حضوری موفق در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خواهیم داشت



 

 

 

مربی تیم پرسپولیس: حضوری موفق در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خواهیم داشت

 

مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی تلاش می کند سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببرد تا آنان بتوانند در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاههای آسیا حضوری موفق داشته باشند.

زلکو میاچ گفت: به عنوان مسئول تمرینات تیم پرسپولیس تلاش می کنم بازیکنان با تاکتیک های مختلف آشنا و آن ها را در بازی ها به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اردوهای تیم پرسپولیس در ترکیه و دبی گفت: در زمان برگزاری اردوها در دو تورنمنت بین المللی و در سطح اروپا شرکت کردیم که بازیکنان تجربیات خوبی کسب کردند.

میاچ افزود: بازیکنان پرسپولیس بازی‌های خوبی در مقابل تیم‌های اروپایی هم چون اینتراخت آلمان، اسپارتاپراگ جمهوری چک و زنیت سن پترزبورگ ارایه دادند که موجب بالا بردن سطح کیفی آنان شد.

وی گفت: پرسپولیس یکی از تیم های مطرح و بزرگ در سطح فوتبال ایران و آسیا است و کادر فنی تلاش می کند بازیکنان هم خودشان را به سطح این تیم برسانند.

وی در خصوص تورنمنت شش جانبه دبی و بازی با تیم های اروپایی افزود: بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار خود مقابل تیم های اسپارتابراگ و زنیت خیلی خوب بازی کردند و کادر فنی هم از عملکرد آنان رضایت دارد.

مربی تیم پرسپولیس گفت: بازی با این تیم های اروپایی برخی از ضعف های ما را نمایان کرد که کادر فنی تلاش می کند تا شروع مسابقات آن ها را برطرف کند.

وی افزود: قطعا بعد از برگزاری این اردوها بازیکنان پرسپولیس توانایی های واقعی خود را در مسابقات پیش رو به نمایش خواهند گذاشت.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ, تیم آخر در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان مطرح کرد:بررسی کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی!



رویانیان مطرح کرد:بررسی کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع کناره‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را در جلسه فوق‌العاده و اضطراری هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح خواهم کرد و نسبت به چنین تصمیمی اصرار دارم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: اشتباهات داوری به طور مکرر و سریال‌وار علیه تیم پرسپولیس در حال شکل‌گیری است. اشتباهاتی که از اول فصل شروع شده و همچنین ادامه دارد و ظاهرا تمام شدنی نیست. امروز هم بر اساس نظر کارشناسان داوری، سه موقعیت تک به تک و مسلم گلزنی پرسپولیس با اشتباه داور و کمک داور و بدون دلیل آفساید اعلام شد.

وی افزود: سرمربی و مربی پرسپولیس با کوچکترین اعتراض اخراج شدند. این اشتباهات بویژه در نیمه دوم به گونه‌ای بود که شائبه و خبر حمایت رئیس دپارتمان داوری از تیم آلومینیوم هرمزگان را که در رسانه‌ها مطرح شده بود را در ذهن بنده تداعی کرد. در همین بازی قبلی با سپاهان و به گفته کارشناسان داوری، یک پنالتی پرسپولیس را نگرفتند و یک بازیکن سپاهان که می‌بایست کارت قرمز بگیرد، اخراج نشد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در دربی برگشت، سه پنالتی پرسپولیس را نگرفتند و در دربی رفت هم یک پنالتی. در نیم فصل دوم و در دیدار با صنعت نفت آبادان، فجر سپاسی، استقلال و سپاهان شش پنالتی پرسپولیس به گفته کارشناسان نادیده گرفته شد و هفت موقعیت مسلم گلزنی تیم ما با اشتباهات داوری آفساید اعلام شده است. حال بماند که در نیم فصل اول چه اشتباهاتی به تیم ما لطمه زد.

رویانیان خاطرنشان کرد: بنده این اتفاقات سریال‌وار و این ظلم آشکار را به رئیس دپارتمان داوری تبریک می‌گویم. ایشان می‌تواند مثل همیشه از حربه حمله به معترضین استفاده کرده و با این مصاحبه‌ها، پشت این اشتباهات سنگر بگیرد. امیدوارم آقای عسگری امشب بتواند آسوده بخوابد.

محمد رویانیان در ادامه گفت: موضوع کناره‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس از رقابت‌های لیگ و جام حذفی را با رئیس هیأت مدیره باشگاه در میان گذاشته و خواستار برگزاری یک جلسه فوق‌العاده و اضطراری شدم و به آقای فدا حسین مالکی هم گفتم که نسبت به چنین تصمیمی اصرار دارم و امیدوارم سایر اعضای هیأت مدیره نیز با این تصمیم موافقت کنند. چرا که من نمی‌توانم پرسپولیس را در میادینی بفرستم که اشتباهات داوری علیه آن به طور مکرر ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

وی در ادامه افزود: من نمی‌توانم پرسپولیس را در این لیگ بی‌عدالت و این میادین ظالمانه به میدان بفرستم. چرا مربیان ما با کوچکترین اعتراض، اخراج می‌شوند اما در قبال شدیدترین واکنش‌ها و اعتراضات تیم‌های دیگر تصمیمی گرفته نمی‌شود؟ این چه بلایی است که بر سر پرسپولیس می‌آورند؟ در این لیگ انگار پنالتی گرفتن برای پرسپولیس حرام شده و آفساید اعلام کردن موقعیت‌های تک به تک و اخراج مربیان ما صواب تلقی می‌شود.

رویانیان در ادامه گفت: بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه به هواداران 30 میلیونی پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان تیم هیچ پاسخی ندارم جز اینکه بگویم در این فضای ناعادلانه و ظالمانه تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، کناره‌گیری پرسپولیس از رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. مگر می‌شود که در یک بازی سه پنالتی تیم را نگیرند؟ اتفاقی که در دیدار رفت با سایپا و در دیدار برگشت با استقلال رخ داد. مگر می‌شود که در یک بازی سه موقعیت تک به تک یک تیم را آفساید اعلام کنند و مربیانش را با کوچکترین اعتراض اخراج کنند و بعد هم ما را در واکنش به اعتراض‌ها تهدید کرده تا دهان ما را ببندند؟ چرا آقای عسگری به رغم این همه اشتباه علیه یک تیم همچنان رئیس دپارتمان داوری است و برکنار نمی‌شود؟!

مدیر عامل پرسپولیس اظهار داشت: این داور و کمک داوری که مرتکب این اشتباهات آشکار شده‌اند باید با محرومیت شدید مواجه شوند. چرا فقط زورشان به پرسپولیس می‌رسد؟ چرا از سوت و پرچم داوری و از قدرت ریاست دپارتمان داوری و کمیته انضباطی علیه تیم ما استفاده می‌شود اما هیچکس نیست که پاسخگوی ظلم آشکار بر علیه یک تیم باشد.

محمد رویانیان افزود: بنده سکوت نمی کنم.

از خودم می‌گذرم و همه تهدیدها را به جان می‌خرم و مقابل این بی‌عدالتی‌ها می‌ایستم تا حق پرسپولیس را بگیرم. بنده روی کناره‌گیری پرسپولیس اصرار دارم و هیچ اعتقادی ندارم در یک رقابت نابرابر و ناعادلانه تیم پرسپولیس را به مسلخ بفرستم./ایلنا