ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی تیم ملی فوتبال استعفا داد



اخبار,اخبار ورزشی ,مربی تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - مربی تیم ملی فوتبال استعفا داد

مربی تیم ملی از ادامه کار با کارلوس کی روش انصراف داد.

به گزارش ایسنا، مجید صالح از مربیگری در تیم ملی انصراف داد. او فردا (سه‌شنبه) با تیم ملی راهی برزیل نخواهد شد.

این مربی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که برای همین خبر با او تماس گرفته بود، گفت: اصلا در این باره نمی‌خواهم صحبتی کنم.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مربی رزمی برای تیم ملی فوتبال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی تیم ملی فوتبال استعفا کرد / واکنش عجیب کی روش



اخبار,امید نمازی,استعفا امید نمازی


اخبار ورزشی - مربی تیم ملی فوتبال استعفا کرد

امید نمازی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از سمت خو استعفا کرد.

به گزارش ایرنا، نمازی در این باره اظهار داشت به خاطر خانواده ام استعفا دادم.

مربی مستعفی تیم ملی کشورمان گفت: با کی روش مشکلی نداشتم و همیشه سعی کردم در زمان حضورم در تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

---------------------------

 

پاسخ دادن به سوال در مورد ادینهو نادرست است!
کی‌روش: نمازی استعفا داده است

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کاری که نمازی در تیم ملی انجام می‌داد را تدارکات ما هم می تواند انجام دهد.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش پس از  تمرین تیم ملی فوتبال در خصوص اردوی فعلی اظهار داشت: همان طور که می‌دانید چند بازیکن جدید را دعوت کردیم و مقابل کویت و گینه از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیم متفاوتی را آماده کرده اید، تصریح کرد: تیم جدید نخواهیم داشت چون زمان نداریم کاملا تیم جدید داشته باشیم پایه‌های تیم شکل گرفته است اما هنوز جاهایی موجود است که خالی است و از بهترین ها استفاده کنیم. در مقابل کویت بازیکنان جدید فرصت خواهیم داد و در مقابل گینه پایه‌های اصلی تیم بازی کنند.

سرمربی تیم در مورد آزمون تصریح کرد: ما محدودیت‌هایی داریم که در فرصت های بعدی دعوت می‌کنیم. در چند بازی او را گذشته نگاه کردیم فکر کردیم که موثرترها را بازی بدهیم.

وی در مورد دعوت نکردن از علی کریمی اظهار داشت: در این اردو فرصت مناسبی است تا به بازیکنان جدید بدهیم شناخت از کریمی داریم نیازی نداریم در مقابل کویت محک بزنیم. در زمان مناسب تصمیم مناسب خواهم گرفت. درهای تیم ملی باز است به این معنا نیست که همه را یکجا دعوت کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه پس از سیموئز نمازی هم استعفا داده است یادآور شد: سیموئز توضیخاتش به صورت رسمی ارائه شد به علت مشکلات خانوادگی و شخصی رفت. متوجه شد که زندگی خصوصی او مهم تر است. فکر می‌کنم شخصی که 70 سال دارد 60 سال زندگی اش فوتبالی بوده الان به فکر خانواده‌اش باشد منصفانه خواهد بود. راجع به شخص دیگر یک دلایل غیرموجه است که چیز دیگر نمی دانم فقط اینجا را ترک کرد. تا جایی که می دانم دپارتمان حقوقی پیگیر این مسئله است. بدون شک باید بگویم که این شخص تیم ملی را رها کرده شما نقطه نظر مرا راجع به کسانی که تیم را رها می کند می دانید دیگر جایی ندارند اگر فقط کار کاسه‌ گذاشتن در تمرین را دارد عباس ( تدارکات تیم ملی )را دارم که این کار را می کند.

کی‌روش در مورد مربی جدید گفت: برای شخص من افتخار است که مربی جدید بدنساز آمد. او به ما کمک خواهد کرد که از بعد دیگری تیم را آماده کنیم. تصمیمی که در تیم های دیگر گرفته ام که بسیار موفقت آمیز بوده است. متشکر هستیم از حضور او و شخص دیگری است که اضافه شده است. یکی دور روز دیگر دکتر آرژانتینی و همچنین بورونو برزیلی ملحق خواهند شد. راجع به جایگزین سیموئز باید بگویم مربی خواهد بود که بتواند کمک کند در یکی دو روز آینده تصمیم می گیرم.

وی در مورد اینکه آیا دستیار ایرانی خواهد بود گفت: مطمئنا یک مربی فوتبال خواهد بود. تصمیم بر رنگ پوست نیست بلکه بنا به تجربه است که تصمیم می‌گیرم. بدون شک باید بگویم که سیموئز و نمازی نیستند اما مطمئنا قوی تر از قبل خواهیم بود به خاطر اینکه تیم ملی فقط باید با افرادی کار کند که دوست دارند باشند در نتیجه قوی تر از قبل هستیم.

وی در مورد اینکه از وضعیت توپ های تیم ملی گفت: توپ بسیار خوبی است و در آینده به کابوس دروازه بان ها تبدیل خواهد شد. امروز روز اول بود در مقابل گینه هم با همین توپ ها بازی خواهیم کرد از الان هر موقع که موقعیتش را داشته باشیم با این توپ ها کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه با اسپانسر مشکل دارید گفت: این وسایل شخصی من است و می توانم برای شما هم بیاورم. امروز یک سری پیراهن بنفش آوردند که می توانم به عنوان هدیه بدهم.

وی در مورد تمدید قراردادش خاطرنشان کرد: راجع به شرایط خودم باید بگویم واقعیت این است که تمرکز اصلی من روی ماموریت جام جهانی است. در تلاش بودیم که به تیم ملی کمک کنیم پشت صحنه به امید هم کمک می کردم و سعی داشتم وینگادا را بیاوریم. این یک بعد شخصی نیست که خوشحالم پیشنهادهای مختلفی دارم. اما برای شخص من مهمترین مطلب این است که فوتبال ایران می خواهد چه کند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در یکی دو روز گذشته یکی از پیغام های مرا دریافت کردید. 4 تیم ایران بازی کردند نه مقابل تیم های اول و دوم سایر کشورها بلکه مقابل تیم های سوم و چهارم قطر، امارات با عربستان. در نتیجه این نتایج باید بیدار باش باشد. شما هیچ گاه برنده بازی در میدان نخواهید بود، با صحبت کردن نمی توان گفت بهترین هستیم و در زمین باید خود را ثابت کنید. برای همین بود تیم ملی گینه را آوردم. با داشتن بازیکنان خوب آفریقایی که در اروپا شاغل هستند که چاشنی کوچکی را نشان دهیم از طعم واقعی تیم های آفریقایی. مهمترین مسئله قراردادم نیست فقط دنبال این هستیم که حداقل یک زمین مناسب داشته باشیم. با تمرین کردن در این زمین هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت. برای من مهم تر این است که برنامه ریزی خوبی  در لیگ داشته باشیم. بازیکنان و باشگاه ها خوشحال باشند مربیان نیز خوشحال باشند این مطلب برای من اهمیت دارد اگر کفاشیان فکر می کند این مسایل 20 درصد باقی مانده است باید بگویم که 80 درصد است به خاطر اینکه آینده فوتبال ایران فقط یک سرمربی نیست.

وی در مورد حضور ادینهو یادآور شد: اگر بخواهیم به این نوع سوالات پاسخ دهیم نادرست خواهد بود. چون موضوع بی اهمیت است.

اخبار ورزشی - ایرنا،فارس