ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی ایرانی تیم ملی فوتسال مشخص شد


گزینه ایرانی مربیگری تیم ملی فوتسال برای اضافه شدن به نیمکت این تیم مشخص شده است.

خبرگزاری مهر: بعد از شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر کلمبیا در مرحله نیمه نهایی مسابقات گرندپری برزیل و رسیدن ایران به عنوان سومی این مسابقات، کمیته فوتسال تصمیم گرفت تا نیمکت تیم ملی را تقویت کند و یک مربی دیگر به کادر فنی فعلی اضافه شود؛ تصمیمی که بعد از جلساتی در کمیته فوتسال قطعی شده و به زودی یک مربی ایرانی به نیمکت تیم ملی خواهد رسید.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: ما روی یک مربی به جمعبندی رسیدیم و تنها مذاکرات با این مربی باقی مانده است. تیم ایران در بحث تاکتیک مشکلی ندارد و با اضافه شدن یک مربی دیگر کارمان را با خسوس ادامه خواهیم داد.

در حال حاضر خسوس کاندلاس به عنوان سرمربی، محمد هاشم‌زاده به عنوان مربی و امیر فراشی هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در تیم ملی مشغول کار هستند. رضا لک و محمد ناظم الشریعه دو مربی‌ای هستند که پیش از این و در مقاطع مختلف سابقه کار کردن با خسوس کاندلاس را در تیم ملی دارند.


ویدیو مرتبط :
حریف های تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس




اخبار ورزشی - مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس

مربی سابق تیم ملی فوتبال كشورمان همچنان با تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا همکاری می‌کند.

در ماه های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون جدایی امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش به وجود آمد که در نهایت با ناراحتی طرفین و انتقاد علنی علی کفاشیان از نمازی بابت ترک ناگهانی تیم‌ملی همراه بود.
 
نمازی در 26 مارس 2014 به عنوان دستیار تام سِرمانی سرمربی تیم‌ملی زنان آمریکا انتخاب شد. اما نیمکت این تیم نیز دستخوش تغییر و تحولات شد تا سِرمانی پس از نتایج ضعیف در جام آلگاروه پرتغال شغل خود را به جیل اِلیس واگذار کند.

امید نمازی همچنان با تیم‌ملی زنان آمریکا همکاری می‌کند و تصاویر او را در تمرینات و نیمکت تیم ملی زنان آمریکا در دیدارهای دوستانه با تیم‌ملی چین (6 و 10 آوریل 2014) با سرمربی سابق و فعلی تیم‌ملی آمریکا را مشاهده می‌کنید.
 

اخبار,اخبار ورزشی,امید نمازی

اخبار ورزشی - بانك ورزش