ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربیان پرسپولیس به کرواسی رفتند


دو تن از مربیان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز راهی کشورشان شدند.

خبرگزاری فارس: ایگور پانادیچ و آندره پانادیچ 2 تن از مربیان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کردند.

این دو مربی برای گرفتن پاسپورت جدید و همچنین گرفتن ویزای کار مجدد در ایران امروز راهی کشورشان شدند و قرار است روز سه شنبه دوباره به تهران باز گردند.

طبق برنامه‌ قبلی برادران پانادیچ در بازی مقابل ذوب‌آهن روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست.


ویدیو مرتبط :
همراه با تاریخ و مربیان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربیان پرسپولیس راهی کرواسی شدند


مربیان و مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کردند.

خبرگزاری فارس: مربیان کراوات تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از اصفهان برای سفر به کرواسی از فرودگاه مهرآباد راهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شدند تا عازم کشورشان شوند.

برانکو ایوانکوویچ، برادران پانادیچ و مارکو چهار مربی کروات پرسپولیس به همراه لوکا ماریچ مدافع اهل کرواسی پرسپولیس در ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد استانبول ترک کردند تا پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر راهی زاگرب پایتخت کرواسی شوند.

با سفر برانکو به کرواسی تمرینات پرسپولیس تا دوشنبه تعطیل اعلام شده و پس از بازگشت برانکو و دستیارانش به همراه ماریچ به تهران تمرینات سرخپوشان از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.