ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربیانی که پس از دربی اخراج شدند


در آستانه دربی پایتخت این احتمال وجود دارد که یکی از مربیان و به احتمال بیشتر حمید درخشان به علت باخت از کار برکنار شده یا استعفا کنند.

ورزش سه: در تاریخ دربی‌های ایرانی بارها اتفاق افتاده که سرمربی بعد از این بازی استعفا داده یا اخراج شده است و حالا در آستانه داربی این احتمال وجود دارد که یکی از مربیان و به احتمال بیشتر حمید درخشان به علت باخت از کار برکنار شده یا استعفا کنند.

در تاریخ فوتبال ما این اتفاقات تاریخ داربی را متحول کرده است:

31 مرداد 1348؛ بعد از این بازی پرسپولیسی ها دسته جمعی به تیم پیکان پیوستند ودهداری جدا از آنها به تیم گارد پیوست ،به جای دهداری هم رجبعلی فرامرزی مربی پرسپولیس شد.

27آذرماه 1353؛ پرسپولیس 2-1 استقلال را برد اما استقلال قهرمان شد ،آلن راجرز آخرین حضور خود را به عنوان سرمربی پرسپولیس تجربه کرد وسپس از این تیم جدا شد.

18 اردیبهشت 1354؛ بعد از باخت 3-1 از استقلال در باشگاه پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد ودر نهایت همایون بهزادی از هدایت سرخها کنار رفت.

27 اسفند 1354؛ با وجود آن که بیوک وطنخواه پرسپولیس را قهرمان لیگ سوم تخت جمشید کرده بود،اما بعد از بازی دوم لیگ چهارم تخت جمشید که 1-1 تمام شد ، مدیران این تیم کونوف روس را سرمربی کردند واز وطنخواه خواستند دستیار او باشد که او نپذیرفت واز این تیم جداشد.

7بهمن 1373؛ حمید درخشان سرمربی امروز سرخها هم در روز 7 بهمن بعد از تساوی 0-0 در بندر عباس کنار رفت وجایش را به یورگن گده داد.

18 آذر ماه 1390؛ در بازی مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی آن سال پرسپولیس 3-0 به استقلال باخت وبعد از این باخت حمید استیلی از هدایت تیم پرسپولیس استعفا داد که در ظاهر به شکل برکناری می نمود.


ویدیو مرتبط :
نوستالژی دربی؛ گل پرویز مظلومی در دربی 62

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف شدید در استقلال بعد از شکست تحقیرآمیز در دربی / برکناری مظلومی یا اخراج مجید صالح؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

شکست سنگین استقلال در دربی ، اختلافات در این تیم را علنی کرد و حالا کادرفنی این تیم دو تکه شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرانجام اختلاف نظر میان پرویز مظلومی و مجید صالح در استقلال علنی شد. مجید صالح که از ابتدای فصل به پیشنهاد هیات مدیره و حتی قبل از نهایی شدن قرارداد مظلومی به این تیم اضافه شد تا عملا بسیاری او را مغز متفکر تیم بنامند ، از همان ابتدا در برنامه های تاکتیکی با مظلومی اختلافاتی داشت اما حضور تیم در پله های بالایی جدول ، این اختلاف را که بارها رسانه ای شد تحت تاثیر قرار داد.

 

با این وجود سفر طولانی مدت صالح به آمریکا در نیم فصل و بر هم ریختن ریتم تمرینات تیم ، شرایط تیم در بازی های نیم فصل دوم را متفاوت کرد. این اختلاف ها در این مدت چند باری رسانه ای شد تا به بازی دربی رسید. تغییرات در سیستم بازی وکلی حاشیه در طول بازی و بعد هم شکست سنگین تیم در دربی و شعارهای پایان بازی سبب شد ، اختلافات در تیم بالا بگیرد و خبرورزشی به نقل از نزدیکان باشگاه استقلال نوشته است که از بین مظلومی و دستیارانش ، یک طرف دعوا حذف می شوند.

مظلومی که همه اعتبارش بردهای دربی بود ، شب سختی را بعد از دربی گذراند و حتی منصور پورحیدری ، مهمترین حامی اش هم از بازی تیم او انتقاد کرد و گفت دیگر با این سبک بازی ، شانسی برای قهرمانی ندارد. مظلومی که در باشگاه استقلال هم منتقدان زیادی دارد ، بعد از باخت گفته ، 4 بار برده ویک بار هم باخته ، درحالی که قبلا هم یک شکست تلخ 3 بر 2 به تیم دنیزلی داشته و حالا هم اوضاع استقلال حسابی خطری شده و شاید حتی گزینه کسب سهمیه آسیایی در لیگ هم نباشد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین