ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مراسم تودیع احمد گواری برگزار شد


مراسم معارفه سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع احمد گواری، سرپرست پیشین فدراسیون هندبال و معارفه سید الوالحسن مهدوی، رئیس جدید این فدراسیون امروز با حضور نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که سید امیر حسینی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال نیز حضور داشت،  ابتدا احمد گواری گزارشی از اقدامت خود در دوران حساس سرپرستی فدراسیون هندبال به خصوص موضوع مسابقات جهانی هندبال و نخستین حضور تیم ملی هندبال ایران در این رقابت‌ها ارائه کرد.

سپس سجادی در سخنانی به اهمیت برنامه‌ریزی در هندبال و ضرورت کار زیر ساختی در این رشته تاکید کرد و ضمن تقدیر از فدراسیو‌ن‌های ورزشی که موفق به جذب حامیان مالی و مشارکت بخش خصوصی شده‌اند به پتانسیل بالای هندبال برای پیشرفت اشاره کرد.

در ادامه سید ابوالحسن مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال که با 25 رای، پیروز انتخابات شده بود بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در خانواده هندبال تاکید کرده و گفت: رمز موفقیت هندبال، اتحاد و یکپارچگی همه نسل‌ها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته است خاطراتی که به تخریب و از بین رفتن اتحاد می‌انجامد دیگر جایی در فدراسیون هندبال ندارد.

وی خاطر نشان کرد: برای همه رده‌ها و همه بخش‌های هندبال برنامه دارم و امیدوارم که هرکس که توان کمک به هندبال را دارد برای کمک به ما پیش قدم شود.


ویدیو مرتبط :
تودیع و معارفه رئیس دانشگاه بهبهان برگزار شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم عيد ديدني سيد محمد خاتمي برگزار شد



 

 

 

مراسم عيد ديدني سيد محمد خاتمي برگزار شد

 

صبح امروز؛

مراسم عيد ديدني سيد محمد خاتمي برگزار شد


تني چند از فعالان سياسي و اجتماعي، روزنامه نگاران، جوانان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضور در دفتر رئيس جمهور سابق كشورمان فرارسيدن سال جديد را به وي تبريك گفتند.

ایلنا:به مناسبت عيد باستاني نوروز، طبق سنت هرساله تني چند از فعالان سياسي و اجتماعي، روزنامه نگاران، جوانان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضور در دفتر رئيس جمهور سابق كشورمان فرارسيدن سال جديد را به وي تبريك گفتند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سيد محمد خاتمي نيز در اين ديد و بازديد نوروزي با تبريك سال جديد به حضار آرزوي سالي توام با موفقيت براي ايرانيان كرد.
گفتني است در اعياد ملي و مذهبي چنين مراسم‌هايي در دفتر رئيس دولت اصلاحات برگزار مي‌شود.