ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرادی: استعفایم ربطی به عنایت ندارد


عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: استعفای من هیچ ارتباطی به مسئول دپارتمان داوری ندارد که ایشان اظهار نظر کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: مسعود مرادی در مورد اینکه مسعود عنایت گفته مسعود مرادی 30 بار تاکنون استعفا کرده و چرا دو خط نامه نمی‌نویسد و از کمیته داوران خداحافظی نمی‌کند، گفت:‌استعفای من به عنوان عضو کمیته داوران هیچ ربطی به دپارتمان داوری و مسئول این دپارتمان ندارد که ایشان اظهار نظر کرده‌اند. از سویی دیگر او چگونه 30 استعفای من را شمرده است که اینگونه صحبت می کند؟

وی افزود: من تاکنون دو بار استعفا کرده‌ام که مرتبه اول بعد از صحبت‌هایی که با من شد به کمیته داوران برگشتم و خواستم که به داوری کمک کنم. اینگونه صحبت کردن از سوی عنایت که مسئول دپارتمان داوری است در شأن و جایگاه یک مسئول نیست.

مسعود مرادی با اشاره به عملکردش در دو سال گذشته گفت: در این مدتی که در کمیته داوران بودم هیچ نقش و نظری در چیدمان داوری فوتبال کشور نداشتم و علاقه‌ای هم به این کار ندارم. من به دلیل آنکه دیدم حضورم در کمیته داوران نمی‌تواند برای داوری فوتبال کشورم مثمر ثمر باشد کناره‌گیری کردم. امیدوارم با درایت دبیر محترم فدراسیون دکتر اسدی و مسعود عنایت و اصفهانیان فصل خوبی را برای داوران در لیگ برتر پانزدهم شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همانگونه که سایر اعضای کمیته داوران مثل غیاثی، فنایی، صفیری بدون استعفای کتبی از کمیته داوران کناره‌گیری کردند من هم به این شیوه از کمیته داوران کنار رفتم. داوری فوتبال ما نیاز به آرامش و همدلی دارد. اینگونه مصاحبه کردن جز تنش و حاشیه حاصل دیگری برای داوری ندارد. باید در صحبت‌هایمان حرمت و شخصیت افراد را حفظ کنیم.

مرادی با تأکید بر اینکه استعفایش هیچ ارتباطی به مسئول دپارتمان داوری ندارد،‌گفت: اگر رئیس کمیته داوران در این مورد اظهار نظر کرده بود من می‌توانستم پاسخ او را بدهم اما استعفای من هیچ ارتباطی به عنایت ندارد. اینگونه صحبت کردن نشان از موارد دیگر دارد. من به دلیل خستگی مفرط از حضور دو ساله در کمیته داوران کناره‌‌گیری کردم.


ویدیو مرتبط :
عنوانی ندارد (به شما هم ربطی ندارد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلالی: استعفایم ربطی به علی دایی ندارد


سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا می‌گوید همیشه دوست داشته در یک باشگاه همانند سایپا سالیان سال کار کند. او تاکید کرد استعفایش ربطی به موضوع علی دایی نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی درباره استعفایش از سرمربیگری تیم فو‌تبا‌ل سایپا اظها‌ر کرد: اول فصل وقتی به سایپا آمدم برنامه‌های بزرگی برای این تیم داشتم. وقتی با مدیر‌عامل قبلی درباره برنامه‌هایم صحبت کردم و به ایشان گفتم که کار بزرگی را می‌خواهم در سایپا انجام دهم او هم از برنامه‌های من استقبال کرد. ما قرار بود یک کار بلند مدت را پیگیری کنیم تا بتوانیم اثرات مثبتی در فو‌تبا‌ل ایران داشته باشیم.

وی افزود: با یک بودجه محدود کارمان را آغاز کردیم و روزهای خوبی را پشت سر می گذاشتیم اما بعد از این که مدیر‌عامل باشگاه تغییر کرد و مدتی زمان گذشت بر اثر تجربیاتی که داشتم نشانه‌هایی را دیدم و متوجه شدم که در آینده مشکلات زیادی برایم به وجود می‌آید و نمی‌توانم با این تیم کار کنم. بنا‌بر‌این پس از بازی با راه‌آهن متن استعفایم را نوشتم و به مدیر‌عامل باشگاه دادم. البته در متن استعفا تاکید کردم که در دو بازی آینده روی نیمکت تیمم می نشینم و مطمئن باشید با قدرت به مصاف حریفانمان می رویم، زیرا می‌دانم گاهی اوقات شما برای خودتان بازی می‌کنید و بعضی اوقات باید برای فو‌تبا‌ل بازی کنید. ما دو بازی آینده‌مان را به خاطر فو‌تبا‌ل با قدرت به میدان می رویم.

او در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی وجود داشت که استعفا دادید؟ اظها‌ر کرد: من نمی‌توانم درباره این مشکلات بیش از این صحبتی کنم. برخی از مسائل در درون خانواده است و باید درون خانواده‌ حل و فصل شود، ولی آن چیزی که مهم است این است که وقتی مربی همچون من برای برنامه بلند مدتی تنظیم می‌کند و یک سال طاقت فرسا را کار می‌کند به راحتی از تیم کناره گیری نمی‌کند. من و همکارانم هر روز ساعت 8:30 به باشگاه می رویم تا شب با تمام وجود کار می کردیم. مطمئنا پس مواردی پیش آمده که باعث شده استعفا دهم.

سرمربی مستعفی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه دیگری پیشنهاد همکاری دارید؟ گفت: خیر، پیشنهادی از باشگاه دیگری ندارم. اگر قرار بود در باشگاه بزرگی کار کنم و یا پول بیشتری را دریافت کنم در همان ابتدای فصل به باشگاه دیگری می‌رفتم. من دوست دارم به یک تیم بروم و سال‌های سال در آن تیم کار کنم و ساختار فو‌تبا‌ل را بسازم و در آینده ثمره آن مشخص شود. باشگاه سایپا این قابلیت را داشت که ما چنین کاری را انجام دهیم. این باشگاه فرهنگی بدون هیچ حاشیه‌ای پتانسیل‌ زیادی برای فعالیت دارد.

جلالی در پاسخ به این سوال که شایعه حضور علی دایی در سایپا باعث شد که کناره‌گیری کنید؟ گفت: من به این موضوع کاری ندارم و اصلا چنین موضوعی درست نیست.

سرمربی مستعفی تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره راه‌اندازی آکادمی فو‌تبا‌ل مهدی مهدوی‌کیا نیز توضیح داد: مهدوی کیا کار بزرگی را انجام داده که او با این کار نمونه بارز خدمت صادقانه به فو‌تبا‌ل را نشان داده است. کار زیبای او همیشه در آینده ثمرات زیادی برای فو‌تبا‌ل ایران خواهد داشت. من همیشه سعی می‌کنم به او کمک کنم و اگر کاری هم نتوانم انجام دهم مطمئنا مشوقش خواهم بود.

وی همچنین درباره دریافت مدرک مربیگری وحید هاشمیان نیز خاطر‌ نشان کرد: من همیشه با وحید در ارتباط بودم. او افکار منظم و بایگانی شده‌ای دارد و دوست دارد مراحل مربیگری را طبقه بندی شده و کامل طی کند به خاطر این تفکر همیشه او را تحسین کرده‌ام.