ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکره تیم هفتم لیگ برتر هلند با جهانبخش


مهاجم ملی‌پوش کشورمان برای فصل آینده با تیم هفتم جدول لیگ برتر هلند مذاکره کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه خرونیخن هلند که عنوان هفتمی لیگ برتر این کشور را کسب کرد مذاکرات خود را برای جذب علیرضا جهانبخش، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و باشگاه نایمخن هلند آغاز کرد.

جهانبخش فصل گذشته از داماش به نایمخن هلند پیوست و با این تیم قراردادی 3 ساله بست.

جهانبخش از ستاره‌های تیمش در فصل گذشته بود با این حال درخشش ستاره ایرانی هم برای ماندن نایمخن در لیگ حرفه‌ای هلند کافی نبود و این تیم به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.


ویدیو مرتبط :
علیرضا جهانبخش در میان 9 استعداد برتر اردویزه(لیگ برتر هلند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور افتخار جهانبخش با پرچم ایران در جشن صعود به لیگ برتر هلند



اخبار,اخبارورزشی,اخبارعلیرضاجهانبخش

تیم فوتبال نایمخن قهرمان زودهنگام لیگ دسته اول هلند شد.

نایمخن که علیرضا جهانبخش ، ستاره جوان فوتبال ایران را در اختیار دارد در بازی های لیگ دسته اول هلند موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر اسپارتا روتردام ، قهرمان زودهنگام بازی های لیگ هلند شود و کاپ قهرمانی این بازی ها را بدست آورد و بار دیگر به سطح اول فوتبال این کشور برگردد. جهانبخش در این مراسم پرچم ایران را به شانه انداخته بود و دور افتخار می زد. جهانبخش یکی از ستاره های تیم ملی است که باشگاه های معتبر دنیا به دنبال جذبش هستند. از او به عنوان جانشین جدید خسرو حیدری و مسعود شجاعی  در خط میانی تیم ملی نام می برند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین