ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکره آنتالیا اسپور با والدس


باشگاه آنتالیا اسپور ترکیه قصد جذب دروازه‌بان پیشین بارسلونا را دارد.

خبرگزاری تسنیم: ویکتور والدس که سال گذشته پس از مدتی دوری از میادین به دلیل مصدومیت زانو به منچستریونایتد پیوست، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به آنتالیا اسپور، تیم تازه صعود کرده به سوپرلیگ ترکیه و بازی در کنار هم‌تیمی‌های پیشین خود یعنی رونالدینیو و سامئول اتوئو است.

حسن علی جیلان، مدیر رسانه‌ای باشگاه آنتالیا اسپور در این خصوص به شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» ترکیه گفت: در حال مذاکره با والدس هستیم. اگر به توافق با او برسیم قادر خواهیم بود با یکی دیگر از ستارگان فوتبال جهان عقد قرارداد کنیم.

والدس 33 ساله البته تنها دروازه‌بان منچستریونایتد نیست که قصد جدایی از این تیم را دارد چون شایعه جدایی داوید دخه‌آ هم از این تیم به شدت مطرح است و باید دید لوئیز فن‌خال چه تدبیری برای این پست مهم تیمش خواهد اندیشید.

این دروازه‌بان اسپانیایی با پیراهن منچستریونایتد تنها دو بازی انجام داده و شاید بازی نرسیدن به او در این تیم بحث جدایی وی را قوت ببخشد.


ویدیو مرتبط :
تور آنتالیا بلیط هواپیما آنتالیا هتل آنتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنتالیا اسپور در پی شکار رونالدینیو


تیم تازه‌ به دسته اول صعود کرده آنتالیااسپور ترکیه بعد از جذب ساموئل اتوئو در تدارک به خدمت‌گیری رونالدینیو است.

خبرگزاری فارس: تیم تازه‌ به دسته اول صعود کرده آنتالیااسپور ترکیه بعد از جذب ساموئل اتوئو در تدارک به خدمت‌گیری رونالدینیو است.

رسانه‌های ترکیه شنبه (امروز) گزارش کردند مسئولان تیم حاضر در لیگ حرفه‌ای ترکیه تلاش می‌کند رونالدینیو 35 ساله که هفته قبل قراردادش را با کوئرتارو مکزیک فسخ کرد، به خدمت گیرد.

آنتالیا اسپور که امسال به سوپرلیگ این کشور اروپای شرقی صعود کرده، با استفاده از بودجه‌ای خوب در تلاش است هافبک 35 ساله برزیلی را نیز به جمع نفرات تازه‌وارد خود وارد کند.

در صورتی که بازیکن پرآوازه آمریکای لاتین راهی آنتالیا شود، پس از دوران مشترک حضور در بارسلونا، یکبار دیگر با ائوئو هم‌تیمی خواهد شد.