ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکرات مخفیانه بایرن با گواردیولا



باشگاه بارسلونا , گواردیولا , باشگاه اسپانیایی

 

سرمربی موفق باشگاه بارسلونا تنها تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد با وی بدون نتیجه مانده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، پنج شنبه گذشته پپ گواردیولا و تیتو ویلونوا دستیار وی برای مذاکره به دفتر ساندرو راسل مدیر باشگاه بارسلون رفتند ولی این مذاکرات بازهم بدون نتیجه به پایان رسید.

عدم تمدید قرارداد و توافق بین سران باشگاه اسپانیایی و گواردیولا موجب شد تا باشگاه های اروپایی برای جلب رضایت این مربی جوان وارد عمل شوند. رومن آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه چلسی جزو اولین نفراتی بود که مذاکرات برای حضور پپ در چلسی را آغاز کرده است.

گفته می شود باشگاه بایرن نیز به صورت مخفیانه شرایط را برای در اختیار داشتن گواردیولا بررسی می کند. پپ گوادیولا در پاسخ به پرسش مطرح شده از سوی خبرنگار این شبکه تلویزیونی در مورد احتمال حضور وی در مونیخ گفت: «باشگاه بایرن اکنون مربی با دانشی در اختیار دارد که می داند چگونه باید در مونیخ موفق شد. اما شما از آینده خبر ندارید و نمی توانید هیچ وقت آینده را پیش بینی کنید. من در حال حاضر ترجیح می دهم به شرایط فعلی بارسلون فکر کنم و برای دیدار های آینده تمرکز داشته باشم.»

این در حالی است که گفته می شود نتایج ضعیف بایرن با یوپ هاینکس، جایگاه این مربی را به خطر انداخته و مدیران بایرن قصد دارد در ماه جولای آینده بار دیگر تغییراتی روی نیمکت تیم شان ایجاد کنند.

در این بین از لوسین فاوره، سرمربی مونشن گلادباخ و میرکو اسلومکا، سرمربی هانوفر به عنوان گزینه های مدیران بایرن یاد شده است.

بایرن در حال حاضر با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند، در مکان دوم بوندس لیگا قراردارد و در لیگ قهرمانان نیز دیدار دشواری مقابل باسل خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
بهترین های گواردیولا در بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ/توافق 3 ساله ژرمن‌ها با سرمربی سابق بارسا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ/توافق 3 ساله ژرمن‌ها با سرمربی سابق بارسا

پپ گواردیولا با عقد قراردادی 3 ساله به بایرن مونیخ پیوست تا از سال آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت مربیگری این تیم آلمانی بنشیند.

به گزارش  فارس، در ماه های اخیر خبرهای زیادی مبنی بر حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ در رسانه های مختلف جهان منتشر شد، اما امروز مسئولان باشگاه باواریایی مذاکرات را نهایی کردند و خبر دادند که این مربی اسپانیایی با عقد قراردادی 3 ساله از تیر ماه سال آینده مسئولیت هدایت تیمشان را برعهده خواهد گرفت.

بنا بر توافق های انجام شده، قرارداد پپ با بایرن مونیخ 3 ساله است و باید تا پایان سال 2016 در جمع مردان مونیخ باشد.

اکنون هاینکس، به عنوان سرمربی مسئولیت هدایت تیم بایرن مونیخ را بر عهده دارد./فارس