ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکرات مثبت کاشانی و کرانچار در قطر


تکلیف سرمربیگری تیم فوتبال امید تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: حبیب کاشانی و زلاتکو کرانچار که طی دو روز گذشته پای میز مذاکره نشستند، ظهر امروز ضیافت ناهار مشترکی را در کشور قطر برگزار می کنند که به نوعی آخرین مذاکره طرفین برای همکاری در تیم امید خواهد بود.

زلاتکو کرانچار عصر امروز راهی زاگرب خواهد شد و حبیب کاشانی مدیر تیم امید نیز برای ارائه گزارش مذاکرات صورت گرفته به کفاشیان فردا به ایران باز خواهد گشت. قرار است علی کفاشیان بعد از شنیدن گزارش مذاکرات صورت گرفته که گفته می شود مثبت و روشن بوده است، در خصوص همکاری با کرانچار تصمیم گیری کند و تا پایان هفته جاری تکلیف سرمربیگری تیم امید مشخص خواهد شد.

تیم ملی امید که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی به کشور قطر سفر کرده است، روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود موفق شد 4 بر یک تیم الاهلی قطر را شکست دهد. در این دیدار که در حضور زلاتکو کرانچار برگزار شد، بازیکنان تیم امید نمایش قابل قبول و امیدوار کننده ای داشتند که رضایت گزینه سرمربیگری تیم امید و اعضای کادرفنی فعلی تیم را به دنبال داشت. بعد از این دیدار بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید به ترتیب پاداش 500 و 600 دلاری دریافت کردند.

یکی از نکات قابل توجه اردوی قطر، حضور 24 بازیکن و شرایط و امکاناتی است که برای اولین بار در اختیار تیم امید قرار گرفته است. بطور مثال تیم امید ایران برای اولین بار از البسه و پوشاک یکدست برخوردار شده و مشکلی بابت امکانات تمرینی ندارد.


ویدیو مرتبط :
1392/11/29:آخرین اخبار..فضای مذاکرات کمی مثبت تر شده...!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاشانی: کرانچار به قطر می‌آید


مدیر تیم فوتبال امید گفت: زلاتکو کرانچار برای مذاکره نهایی در مورد تیم امید به قطر خواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم: حبیب کاشانی در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم امید گفت: به دنبال ویزای زلاتکو کرانچار هستیم و این مربی به قطر خواهد آمد.

وی افزود: پیشنهادات خود را برای این مربی فرستادیم و قرار است مذاکرات نهایی را در دوحه انجام دهیم.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد وضعیت سربازی بازیکنان هم گفت: نامه بازیکنان امروز (یکشنبه) به نظام وظیفه رسید و به دنبال آن هستیم تا مشکل خروج نفرات برطرف شود؛ فردا (دوشنبه) تیم امید تمرین خواهد داشت و چهارشنبه به قطر خواهیم رفت.