ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرعامل سابق پاس شهید شد


مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان شب گذشته در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

کاپ: مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان شب گذشته در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

سرهنگ علی شمسی پور که  از پیشکسوتان فوتبال همدان محسوب می شد، دیشب به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید شمسی پور همچنین برای سال های متمادی ریاست هیات دوچرخه سواری استان همدان را نیز برعهده داشت.

وی که نخستین مربی احمد جمشیدیان بازیکن پیشین استقلال و سپاهان هم محسوب می شد در سال 92 مدتی مدیرعامل باشگاه پاس همدان شد.

مدیرعامل سابق پاس شهید شد


ویدیو مرتبط :
پاس پاس پاس . ونگربال . فیفا13 . Legendary - زومجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل پاس را از لپ لپ بیرون آورده‌اند!


کاپیتان تیم فوتبال پاس گفت: نمی‌دانم مدیرعامل پاس را از لپ لپ بیرون آورده‌اند یا خیر.

خبرگزاری فارس: احمد جمشیدیان در گفت‌وگویی در خصوص شکست سنگین پاس مقابل پارسه و قعرنشینی پاس اظهار داشت: بازی تحت کنترل ما نبود، اگرچه ما یکی، دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و بازیکنان تیم حریف از ضدحمله‌های ما استفاده کردند و خیلی زود به گل رسیدند. من نمی‌خواهم باختمان را توجیه کنم اما شرایط تیم ما خیلی مساعد نیست و این شرایط روی بازی‌هایمان تاثیرگذار است.

وی در خصوص شرایط تیمشان خاطرنشان کرد: پاس مثل گوشت قربانی شده و از این دست به آن دست می شود. زمانی که به پاس آمدم طور دیگری در مورد این تیم فکر می کردم و الان چیز دیگری می بینم. مدیرعامل حتی نمی‌تواند کوچکترین خواسته‌های بازیکنان را برآورده کند. بازیکنان با خودروهای شخصی خود به شهرهایی که بازی داریم می‌روند و تیم یک دست لباس ندارد. من خودم حدود 30، 40 میلیون تومان تا همین الان از جیب خرج کردم به جز اینکه تا امروز یک قران هم از تیم نگرفتم. حالا این‌هایی که گفته شد کوچکترین مشکلات و مسائل درون تیم است که من بازگو کردم.

وی افزود: مساله ای که شاید هیچ کس نمی تواند باورش کند این است که سر نخواستن این تیم دعواست و هیچ کس حاضر نیست مسئولیت این تیم را بپذیرد، تیمی که زمانی بهترین بازیکنان را در خود داشت و در آسیا مدعی بود حالا یک نفر پیدا نمی شود که مدیریت و مسئولیت حفظ این تیم را برعهده بگیرد. جالب است بدانید که اکثر مدیران ورزشی حاضر در وزارتخانه از استان همدان یا غرب ایران هستند ولی در پاس یک مدیر لایق حضور ندارد.

کاپیتان پاس با اشاره به انتخاب حسن عزیزی به عنوان مدیرعامل باشگاه یادآور شد: من نمی‌دانم چه چیزی باعث شد که آقای عزیزی را برای مدیریت این تیم انتخاب کنند. پاس از زمانی که از تهران به همدان منتقل شد دیگر آن پاسی نبود که در لیگ برتر حضور داشت. امثال همین مدیران که من نمی‌دانم از کجا بیرونش آوردند از لپ لپ یا هر چیز دیگری چرا باید پاس را مدیریت کنند. انتخاب عزیزی برای پاس فقط دو حالت دارد، یکی کمر بسته به تبر زدن به ریشه پاس و دیگر اینکه هیچ چیزی از شرایط بد این تیم نمی‌دانید. اصل مشکل تیم پاس از نالایق بودن مدیرعاملش است.

جمشیدیان درباره اخراج چند تن از بازیکنان پاس تاکید کرد: با حضور این آقا شرایط تیم پاس بحرانی شد وگرنه ما با همین بازیکنان می‌توانستیم تیم را در رده های بالایی جدول نگه داریم. ایشان نامه ای تقدیم هیات مدیره کردند که 7، 8 بازیکن باید فسخ قرارداد شوند و به هیات مدیره گفتند که این تنها برای صرفه جویی مخارج باشگاه است. من واقعا برایم جای سوال است که مدیری که فوتبالی نیست و دانش فوتبالی ندارد چرا باید مدیر باشگاه معتبری مثل پاس باشد. تیم به خاطر صرفه جویی های این آقا نتوانست به خوبی بازیکن جذب کند و این برای تیم ایجاد مشکلات می کند.

کاپیتان پاس خاطرنشان کرد: چیزی که نیاز به گفتن ندارد و خود مردم آن را مشاهده می کنند این است که پاس کوچکترین مشکلی ندارد و عمده ترین مشکلش مدیریت آقای عزیزی است. تیمی که در هر بازی بالای 6، 7 موقعیت ایجاد می کند و مالکیت توپ دستش است به نظر شما مشکل تاکتیکی و فنی دارد؟ به نظر من پاس یکی از با کیفیت ترین بازی ها را در لیگ یک ارائه می دهد. ما تنها مشکلمان در زمین فقط گل نشدن توپ هایمان است. در واقع می توان اینطور گفت که وقتی مدیرعامل 3 مهاجم از 5 مهاجمش را در لیست مازاد قرار می دهد و از تیم بیرون می گذارد خوب قطعا این تیم برای گلزنی به مشکل خواهد خورد. تمام بچه های قدیمی و بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شده اند تلاش می کنند تا بتوانند تیم را سرپا نگه دارند اما مشکلات بیرون زمین اجازه نمی دهد که ما تمرکز داشته باشیم و همین قضایا به تیم لطمه وارد کرده است.

بازیکن تیم پاس تاکید کرد: اگر عزیزی مدیرعامل این تیم باشد قید قراردادم را خواهم زد و از این تیم می روم. قرارداد من هم طبق نظر آقای عزیزی برود جزو همان 7، 8 بازیکن اخراجی تا باز هم صرفه جویی شود. من تنها در صورتی در تیم خواهم ماند که پیشکسوتان و قدیمی‌های پاس تیم را در دست بگیرند و تیم را از این شرایط نابسامان خارج کنند در غیر اینصورت من شرمنده مردم همدان و هواداران پاس خواهم بود. من پیشنهادات خوب از تیم‌های صدرجدولی لیگ یک داشتم اما تنها به درخواست عده‌ای از بزرگان این تیم به پاس آمدم. الان هم مشکل من مالی نیست فقط مشکل من مدیریت است و اگر ایشان حضور داشته باشند باز هم می‌گویم که بنده دیگر در خدمت تیم نخواهم بود.

جمشیدیان افزود: زمانی پاس دست مدیران بزرگ بود و اسمش دهان پر کن، الان چه شده که تیم را به دست یک مدیر نالایق دادند و همین مدیر باعث شده که شخصیت تیمی زیرسوال برود. امیدوارم مسوولان استان فکری به حال این تیم و مشکلات و مدیریتش کند.