ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرعامل باشگاه شاهین: همچنان از استیلی حمایت می‌كنیم



 

 

 

مدیرعامل باشگاه شاهین: همچنان از استیلی حمایت می‌كنیم

 

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: با وجود حذف از جام حذفی همچنان از حمید استیلی حمایت می‌کنیم.

کنگانی پس از حذف تیم فوتبال شاهین بوشهر از جام حذفی گفت: شاهین در جام حذفی به خودش باخت نه به استقلال، ما هفته‌هاست که بازی‌ها را به خودمان می‌بازیم نه به حریفان چرا که آنها چیزی در مقابل ما نشان ندادند و این تیم ماست که نتوانسته از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند.

وی که در مصاف قبلی تیمش برابر استقلال داوری را عامل شکست شاهین می‌دانست، درباره داوری بازی شنبه گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت اما قضاوت بازی هفته پیش مشکل داشت. برخی هواداران درخواست کرده بودند تا با این شرایط مقابل استقلال حاضر نشویم اما در جلسه‌ توجیهی که با آنها داشتیم، قانع شدند. قطعا اگر داوری مشکلی نداشته باشد ما هم اعتراضی نمی‌کنیم، کما اینکه ما هفته قبل به انتصاب داور اعتراض کردیم و گرنه از اول لیگ تاکنون از ناحیه اشتباهات داوری زیاد ضرر کردیم ما اعتراضی هم نداشتیم.

کنگانی قطع همکاری با استیلی پس از حذف تیمش را رد کرد و گفت: بازی‌های ما برابر استقلال را همه دیدند، می‌بینید چطور بازی می‌کنیم اما توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. ما باید برای حل این مشکل فکری کنیم. از حمید استیلی (سرمربی شاهین) همچنان حمایت خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
دزدیده شدن اسناد باشگاه نساجی از زبان مدیرعامل باشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امامی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می‌شود



 

 

امامی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می‌شود

 

با صدور حکم از سوی رئیس هیئت مدیره

امامی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می‌شود

با صدور حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر مدیرعامل جدید این باشگاه فعالیتش را آغاز می کند.

علیرضا محمدی مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: عبدالصاحب امامی از سوی هیئت مدیره باشگاه به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده‌ ولی هنوز حکم این مدیر صادر نشده است. به زودی علی افراشته رئیس هیئت مدیره باشگاه حکم این مدیر را صادر می‌کند.

وی افزود: امامی رئیس دانشگاه آزاد بوشهر بوده و یکی از موسسین این دانشگاه در بوشهر است و از جمله مدیران قوی محسوب می‌شود.

پیش از این بهمن دهقان به عنوان سرپرست باشگاه شاهین بوشهر معرفی و بعد از آن نام علی افراشته به عنوان مدیرعامل باشگاه به کنفدراسیون فوتبال اسیا معرفی شده بود.