ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرعامل استقلال بدون استعفا رفت!



اخبار ,اخبار ورزشی ,رفتن مدیرعامل استقلال بدون استعفا

 

اخبار ورزشی - پاسخ منفی فتح‌الله‌زاده به اسپانسرهای جدید
مدیرعامل استقلال بدون استعفا رفت!

مدیرعامل باشگاه استقلال بدون نوشتن استعفا نامه اعلام کرد برای فصل آینده قصد استراحت دارد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری مشاور رسانه‌ای باشگاه استقلال درمورد مسائل اخیر هیات‌مدیره و شایعات به وجود آمده در این‌باره اظهار داشت: طی روزهای گذشته دو گروه از اسپانسرهای مدنظر وزارت محترم ورزش با آقای فتح‌الله‌زاده جلساتی داشتند که برخی از این جلسات بیش از سه ساعت به طول انجامید و این اعضای محترم از آقای فتح‌الله‌زاده درخواست داشتند که به جمع آنها بپیوندد و به عنوان مدیرعامل کار خود را در استقلال ادامه دهد که فتح‌الله‌زاده علی‌رغم اصرار این عزیزان ضمن تشکر از آنها و حسن‌ظنی که داشتند و همچنین وزارت‌ محترم ورزش اعلام داشت: برای سال آینده نیاز به استراحت و تمرکز دارد و نمی‌تواند در جمع آن عزیزان به استقلال خدمت کند.

سررشته‌داری ادامه داد:فتح‌الله‌زاده اعلام کرد تاکنون هم اگر استعفا نداده و در باشگاه استقلال توفیق خدمت دارد دلیلش این است که نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی به استقلال حاشیه‌ای وارد شود و وزارت ورزش و جوانان در کمال آرامش گزینه‌های واجد شرایط را انتخاب کند و تا روز آخر همه چیز در این باشگاه سرجای خودش باقی بماند.

در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان و مجموعه باشگاه استقلال، فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که استقلال را دوست دارد و در آینده هر کمکی بتواند برای این مجموعه انجام خواهد داد.
اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
مدیرعامل بانک ملی ایران استعفا و به انگلستان فرار کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل استقلال اهواز استعفا کرد



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

«محمد ارشدی» مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به دلیل مشغله فراوان از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

به گزارش فارس از خوزستان، محمد ارشدی که از ابتدای فصل جاری در کنار تیم استقلال اهواز بود، امروز از سمت خود در این باشگاه قدیمی و پرهوادار استعفا کرد.

وی، دلیل استعفای خود را مشغله فراوان و ناتوانی در رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد.

تیم فوتبال استقلال اهواز که با خرید امتیاز تیم فولاد نوین، وارد عرصه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شد، از ابتدا محمد ارشدی را به عنوان مدیرعامل باشگاه بر این مسند داشت.

تیم فوتبال استقلال اهواز در زمان حضور این مدیرعامل نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر کسب کرد و پیش از آغاز مسابقات نیز به دو اردوی تدارکاتی اعزام شد.

ارشدی در گفت‌وگو با فارس در اهواز در خصوص استعفایش اظهار کرد: با توجه به اینکه در این مقطع بسیار پرمشغله هستم، تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا کنم اما همیشه در کنار این تیم مردمی و پرهوادار حضور دارم و هر کمکی که از دستم بر آید بیاید انجام می‌دهم.

وی از توضیحات بیشتر در رابطه با استعفایش خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال اهواز تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور با یک بازی کمتر و با پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ 16 تیمی برتر فوتبال کشور قرار دارد، این تیم هفته جاری، روز جمعه در چارچوب هفته هفتم در اهواز، میزبان گسترش فولاد تبریز است.


  اخبار ورزشی  -  فارس