ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرروستا: بازیکن متخلف پسرم نیست


سرمربی پیشین تیم فوتبال پیکان گفت که بازیکن متخلف پسر او نیست بلکه یکی از بستگانش است.

خبرگزاری تسنیم: در بین اسامی 12 بازیکنی که کارت معافیت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی باطل شده، نام میلاد مدیرروستا نیز دیده می‌شود. پس از اعلام نام این بازیکن، این شایعه بوجود آمد که وی فرزند علی اصغر مدیرروستا سرمربی پیشین تیم‌ فوتبال پیکان است.

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با رد این مسئله اظهار داشت: این بازیکن از بستگان من است ولی فرزند من نیست. نام پسر من «ایلیا» است و هنوز 3،4 سال فرصت دارد که به سن قانونی برای رفتن به خدمت سربازی برسد!


ویدیو مرتبط :
حاج حسین هوشیار _ پسرم ، پسرم ..._شب هشتم محرم 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نام 120 بازیکن متخلف نیم فصل اعلام می شود



اخبار,اخبار ورزشی,کارت‌های معافیت


 اخبار ورزشی  - باران چشمه؛
نام 120 بازیکن متخلف نیم فصل اعلام می شود / پولادی دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود

مدیرکل تربیت‌بدنی نیروهای مسلح گفت: «تا نیم فصل پرونده بازیکنان خاطی فوتبال مختومه می شود.»

 ماجرای کارت‌های معافیت مشکل‌دار مدت‌هاست فوتبال ایران را تحت‌تأثیر قرار داده است. در این پرونده هنوز هم ابهام‌های زیادی مطرح است که مهرعلی باران‌چشمه دراین‌باره توضیح می‌دهد:

* از آخرین وضع پرونده بازیکنان خاطی فوتبال صحبت کنید.
- ما در حال بررسی همه جوانب هستیم. تاکنون نام ٢٨ بازیکن اعلام و کارتشان باطل شده است. ما مرحله به مرحله و به صورت کاملا دقیق پرونده را جلو می‌بریم و فکر می‌کنم تا نیم‌فصل فوتبال ایران پرونده مختومه شود.

* یعنی بازیکن دیگری در کار نیست؟
- چرا، بازیکنان زیادی هستند که خطا کرده‌اند و باید به خدمت سربازی بروند. ما شرایط همه بازیکنان لیگ‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم؛ البته تا همه چیز نهایی نشود، اعلام نمی‌کنیم اما فکر می‌کنم جمعا تعداد بازیکنانی که کارتشان مشکل دارد، به ١٢٠ نفر برسد.

 * نام سایر بازیکنان را هم نیم‌فصل اعلام می‌کنید؟
- بله، پس از هماهنگی‌ای که با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتیم، قرار بر این شد که نام این بازیکنان را نیم‌فصل اعلام کنیم.

* عمده تخلفاتی که این بازیکنان برای دریافت کارت معافیت انجام داده‌اند، چیست؟
- عمده تخلفات مربوط به معافیت‌های پزشکی است اما هستند افرادی که اقدامات دیگری کرده‌اند. مثلا بازیکنی هست که پدرش فقط سابقه ١٦ ماه جبهه دارد. برخی دیگر با کفالت‌های سوری از جمله کفالت مادر یا طلاق سوری پدر و مادر اقدام به اخذ کارت پایان خدمت کرده بودند.

 * برای دستگیری خاطیان دیگر پرونده که بازیکنان را اغفال کردند، چه اقدامی کرده‌اید؟
- ما در حال بررسی هستیم تا خاطیان اصلی را پیدا کنیم. برخی افراد از قبال این کار پول‌های کلان دریافت کردند که طبق اقدامات صورت‌گرفته به‌زودی شناسایی و به مردم معرفی خواهند شد. مطمئن باشید نمی‌گذاریم فقط بازیکنان قربانی شوند.

 * در بین بازیکنان سرباز درباره یک نفر ابهام‌های زیادی مطرح است؛ مهرداد پولادی. او کارتش باطل شده اما در خارج از ایران مشغول بازی است!
- ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. او حق حضور در تیم ملی را ندارد و دیگر دعوت نمی‌شود. این‌که به ایران نمی‌آید برای خود ما هم جالب است اما شک نکنید بالاخره باید به ایران برگردد که به محض بازگشت به کشور در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرد تا وضعیتش مشخص شود.

 * اگر به ایران نیاید، چطور؟
- می‌آید، بالاخره باید به ایران برگردد چون همه زندگی‌اش این‌جا است. او به خودش ضربه می‌زند. همین حالا تیم‌ملی را از دست داده است.

* به‌عنوان سوال آخر، تعداد بازیکنان سرباز زیاد است و قطعا چند نفر از آنها نمی‌توانند به عضویت تیم‌های نظامی درآیند، تکلیف آنها چیست؟
- هر بازیکن با نظر باشگاه‌ها به تیم‌ها بپیوندد، سربازی‌اش را سپری می‌کند و آنهایی که به تیم‌های نظامی نمی‌روند، باید مثل سایر افراد عادی به خدمت سربازی بروند.

اخبار ورزشی -  روزنامه شهروند