ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدل موی عجیب نیمار بخاطر عشق به رونالدو! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی برزیل

 
 اخبار ورزشی - مدل موی عجیب نیمار بخاطر عشق به رونالدو! + عکس

ستاره خط حمله تیم ملی برزیل اعتراف کرد از ۱۲ سال پیش «پدیده» سلسائو را به عنوان الگویی تمام عیار که حتی ظاهرش هم برای او معیار بوده، انتخاب کرده است.

  درخشش رونالدو در جام جهانی 2002 کره و ژاپن که منجر به ثبت پنجمین قهرمانی برزیل در این رقابت‌ها شد چشم خیلی‌‌ها از جمله هموطنش نیمار را به او خیره کرد. برای نیمار اما رونالدو چیزی بیش از یک ستاره و در واقع یک الگو شد که به هر شکلی می‌خواست خود را شبیه او کند، حتی در مدل مو.

 نیمار درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: در سال 2002 من مدل موی خود را شبیه رونالدو تغییر دادم اما زیاد از آن روزها چیزی یادم نمی‌‌آید. فقط یادم هست که وقتی برزیل قهرمان شد واقعاً‌ خوشحال بودم.

ستاره بارسلونا که تیمش امشب در بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 در سائوپائولو به مصاف کرواسی می‌رود، افزود: زمانی که حرف از جام جهانی به میان می‌آید، روماریو و رونالدو دو ستاره‌ای هستند که من همیشه دلم می‌خواست شبیه‌شان باشم، به خصوص در جام جهانی 2002. من از تمام بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا الهام می‌گیرم، بازیکنانی مانند مسی و ‌رونالدو (پرتغالی) و امیدوارم که در راهی که دارم می‌روم به تیمم کمک کنم.

 نیمار و یارانش ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه به مصاف کرواسی می‌روند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی برزیل


  اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
مدل موی جدیدم(مدل موی کریس رونالدو 2013)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موی عجیب ستاره والیبال ایتالیا/ تقلید زایتسف از الشراوی +عکس



اخبار ,اخبار ورزشی ,مدل موی عجیب ایوان زایتسف

 

اخبار ورزشی - مدل موی عجیب ستاره والیبال ایتالیا/ تقلید زایتسف از الشراوی +عکس

ستاره والیبال ایتالیا با تقلید از مهاجم جوان تیم فوتبال ایتالیا، مدل موهایش را تغییر داد.

به گزارش فارس، ایوان زایتسف، ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا تصمیم گرفت در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ایتالیا کمی تغییر در ظاهر خود ایجاد کند؛ وی تصمیم گرفت با تقلید از استفان الشراوی، مهاجم جوان تیم فوتبال میلان ایتالیا مدل موهایش را تغییر دهد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,مدل موی عجیب ایوان زایتسف


زایستف پیش از این گفته بود که من نمی‌خواهم با مدل موهایم معروف شوم. از کودکی مدل موی خاص خودم را داشتم و از آرایش خاص موهایم لذت می‌بردم پس تا وقتی که روی سرم مو دارم نمی‌توانی حدس بزنی مدل بعدی آن چه خواهد بود.
اخبار ورزشی - فارس