ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال برنز در انتظار علیرضا قاسمی


نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی ازاد ایران با توجه به راه یابی جردن باروز آمریکایی به دیدار فینال رقابت های قهرمانی جهان،به گروه شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران که در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد،با توجه به راه‌یابی این حریف آمریکایی به دیدار فینال موفق شد جواز حضور در گروه بازنده ها را بدست بیاورد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

پیش از این حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و حسن یزدانی نیز در وزن 70 کیلوگرم که وزنی غیر المپیکی است راهی دیدار نهایی رقابت های قهرمانی جهان شدند و پرویز هادی نیز در 125 کیلوگرم با باخت مقابل بلال ماخوف روس در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.حسن رحیمی با این نتیجه موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان،سید احمد محمدی و علیرضا کریمی موفق به کسب 2 مدال برنز برای ایران شدند و عباس طحان نیز به عنوان پنجمی بسنده کرد و هر سه این کشتی‌گیران موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شدند.بهنام احسان پور نیز در وزن 61 کیلوگرم که وزنی غیر المپیکی است از دور رقابت ها کنار رفت.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال برنز توسط کمیل قاسمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌قاسمی مدال برنز 120 کیلو را از آن خود کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کسب دومین مدال سنگین‌وزن تاریخ المپیک ایران؛

‌قاسمی مدال برنز 120 کیلو را از آن خود کرد

نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک لندن با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی به مدال برنز دست یافت.

دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد المپیک از ساعت 16:30 عصر امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که کمیل قاسمی نماینده وزن 120 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کشتی‌گیر کانادایی به پیروزی رسید، اما در دور سوم مقابل آرتور تایمازوف از ازبکستان شکست خورد.

با حضور تایمازوف در دیدار فینال، قاسمی کار را در گروه بازنده‌ها ادامه داد که در این مرحله در 2 تایم و با نتایج مشابه (یک بر صفر) مقابل نیک ماتوهین از آلمان به برتری رسید و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

قاسمی برای کسب مدال برنز به مصاف ترول دلاگنف، دارنده مدال 2009 برنز جهان از آمریکا رفت که در 3 تایم و با نتایج (4 بر صفر)، (صفر بر یک) و (یک بر صفر) به برتری رسید و  مدال برنز را از آن خود کرد.

پیش از این علیرضا رضایی با مدال نقره المپیک 2004 آتن نخستین مدال تاریخ سنگین‌وزن کشتی آزاد را برای ایران در تاریخ المپیک کسب کرده بود که مدال قاسمی دومین مدال تاریخ سنگین‌وزن ایران در المپیک بود.

این مدال دوازدهمین مدال کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن بود. پیش از این صادق گودرزی یک نقره و احسان لشگری یک برنز برای کشتی آزاد به ارمغان آورده بودند./ورزش3