ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال‌های کاروان ایران دو رقمی شد


در ادامه رقابت‌های چهارمین دوره بازی‌های ساحلی تایلند، ورزشکاران کشورمان با کسب ۲ طلا و یک نقره جمع مدال‌های ایران را به عدد 10 رساندند تا در رده ششم جدول رده‌بندی مدال‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: پس از کسب 3 نشان نقره و 2 برنز توسط جوجیتسوکاران کشورمان و یک نشان نقره و یک برنز توسط نمایندگان سامبو کشورمان در روزهای گذشته، امروز تیم ملی فوتوالی کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره شد تا جمع مدال‌های ایران را به عدد 8 برساند.

در ادامه  مسابقات امروز محمد نادری در کشتی ساحلی وزن 70- و قنبرعلی قنبری در وزن 66- کیلوگرم کوراش نیز موفق به کسب دو نشان ارزشمند طلا شدند تا کاروان ورزشی ایران تا به اینجا با کسب 2 طلا، 5 نقره و 3 برنز و در مجموع با کسب 10 مدال در رده ششم قرار گیرد.

این در حالی‌ست که در مجموع سه دوره گذشته بازی‌های ساحلی ایران تنها موفق به کسب 4 مدال شده بود.


ویدیو مرتبط :
مدال های بیشتر برای کاروان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدال نقره وزن 74 کیلوی کشتی آزاد بر گردن گودرزی/ دهمین مدال کاروان ایران نقره‌ای شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدال نقره وزن 74 کیلوی کشتی آزاد بر گردن گودرزی/ دهمین مدال کاروان ایران نقره‌ای شد

خبرگزاری فارس: نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان مدال نقره این وزن را در بازی‌های المپیک 2012 لندن از آن خود کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

وی در دیدار پایانی این وزن در 2 تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل جردن باروس، دارنده طلای 2011 جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

صادق گودرزی یک بار در فینال جهانی 2011 و یک بار هم در جام جهانی 2012 مغلوب این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی شده بود. باروس در نیمه‌نهایی موفق به شکست دنیس چارگوش دارنده 2 مدال طلای 2009 و 2010 جهان از روسیه شده بود.

کشتی‌گیر وزن چهارم کشورمان که 3 مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را در 2 تایم و با نتیجه 8 بر یک شکست داده بود. وی در دور سوم هم مقابل تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک 2008 پکن در 2 تایم و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. گودرزی در نیمه‌نهایی نیز در 2 تایم و با نتیجه 4 بر صفر از سد گابور هاتوش، دارنده مدال برنز 2010 جهان از مجارستان گذشت و مقتدارنه گام در فینال گذاشته بود.

صادق گودرزی که مدال برنز 2009 جهان، نقره 2010 و 2011 مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با این مدال کارنامه افتخاراتش درخشان‌تر از گذشته شد.

مدال‌های برنز این وزن هم به سوسلان تیگی‌یف از ازبکستان و دنیس چارگوش از روسیه رسید./فارس