ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع سامپدوریا به رم پیوست


دفاع چپ بوسنیایی تیم فوتبال سامپدوریا به جمع شاگردان لوچانو اسپالتی در ورزشگاه المپیکو ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه رم خبر انتقال قرضی اروین زوکانوویچ، مدافع بوسنیایی تیم فوتبال سامپدوریا را به جالوروسی تأیید و اعلام کرد به موجب قراردادی که میان این باشگاه و سامپدوریا منعقد شده، قرمزپوشان پایتخت می‌توانند این بازیکن 28 ساله را در ازای 4 میلیون یورو در پایان فصل بخرند.

زوکانوویچ روز گذشته تست پزشکی رمی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و شب گذشته با امضای قرارداد 1.2 میلیون یورویی‌ به شاگردان لوچانو اسپالتی ملحق شد. زوکانوویچ تا پایان فصل جاری برای رم بازی خواهد کرد و رمی‌ها در صورت رضایت از عملکردش می‌توانند با پرداخت 2.8 میلیون یوروی دیگر قرارداد او را قطعی کنند.

مدافع جدید روسونری به شبکه تلویزیونی باشگاه رم، گفت: همه بازیکنان رؤیای بازی در تیم بزرگی مانند رم را دارند و من هم اکنون به این هدف دست پیدا کرده‌ام. این جابجایی برای من دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود و بابت آن بسیار خوشحالم.

زوکانوویچ در شرایطی به رم پیوست که پیش از جالوروسی، باشگاه اشتوتگارت برای جذب او به سامپدوریا پیشنهاد داده بود اما پیشنهاد بهتر جالوروسی نظر آبی‌پوشان شهر جنوا را جلب کرد.


ویدیو مرتبط :
آاس رم 1-0 سامپدوریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع میلان به رم پیوست


باشگاه آ اس رم خرید اوربی امانوئلسون را به صورت رسمی تائید کرد. بیست چهارده: بازیکن سابق میلان با قراردادی یک ساله به جالوروسی ها ملحق شد. در صورتی که رم از روند بازیکن هلندی راضی باشد، قرارداد او را تمدید می کند.


این مدافع چپ مدتی نیز به صورت قرضی در باشگاه فولام انگلیس توپ می زد.