ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع بارسلونا ال کلاسیکو را از دست داد


مدافع بارسلونا نمی تواند تیمش را در دیدار حساس ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید همراهی کند.

ورزش سه: مدافع بارسلونا نمی تواند تیمش را در دیدار حساس ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید همراهی کند.

باشگاه بارسلونا در حساب رسمی توئیتر خود تایید کرد که آدریانو، مدافع برزیلی اش نمی تواند تیم را در دیدار حساس شنبه شب مقابل رئال مادرید همراهی کند. آدریانو از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است و دست کم به 10 روز استراحت برای بهبودی نیاز دارد.

بارسلونا در حالی شنبه به مصاف رئال مادرید می رود که 10 امتیاز با این تیم فاصله امتیازی دارد و دیدار رفت را نیز در سانتیاگو برنابئو با چهار گل پیروز شده است.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش ال کلاسیکو (بارسلونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت مدافع بارسلونا در ال کلاسیکو


امکان دارد مدافع چپ ثابت بارسلونا دیدار حساس ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست بدهد.

ورزش سه: امکان دارد مدافع چپ ثابت بارسلونا دیدار حساس ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست بدهد.

جوردی آلبا، مدافع چپ تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، در جریان دیدار شب گذشته اسپانیا مقابل رومانی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده  و وضعیت حضورش در دیدار مقابل رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

آلبا در حالی دچار این مصدومیت شده که در تمامی طول 90 دقیقه در دیدار شب گذشته در ترکیب تیم ملی اسپانیا حضور داشت. آلبا به زودی تحت آزمایشات دقیق تر قرار خواهد گرفت تا وضعیت مصدومیتش به طور دقیق مشخص شود.