ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت AFC با بستن بازوبند مشكی بر دستان بازیكنان تیم ملی!



 

مخالفت AFC با بستن بازوبند مشكی بر دستان بازیكنان تیم ملی!

 

ایسنا: در پی سانحه هوایی در خط هوایی تهران – ارومیه و كشته شدن 77 مسافر این پرواز فدراسیون فوتبال ایران از AFC خواست كه با بستن بازوبند مشكی بر روی دستان بازیكنان تیم ملی ایران موافقت كند كه كنفدراسیون فوتبال آسیا با این پیشنهاد مخالفت كرد.

 

***همچنین روز گذشته فدراسیون فوتبال 1500 دلار به عنوان پول توجیبی به بازیكنان تیم ملی داد و در صورت پیروزی تیم ایران برابر مبلغ 10 هزار دلار به هر یك از بازیكنان به عنوان پاداش اهداء خواهد شد.

قرار است در صورت قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا مبلغ 50 هزار دلا ر به هر یك از بازیكنان اهدا شود كه با صلاحدید مسوولان فدراسیون فوتبال این مبلغ با تقسیم بر بازیهای تیم ایران بین بازیكنان داده خواهد شد.

***بر اساس قوانین جدید كنفدراسیون فوتبال آسیا 5 بازیكنی كه از فهرست 23 نفره تیم‌ها كنار می‌روند، می‌توانند بر روی نیمكت تیم ملی كشورشان بنشینند اما اجازه حضور در زمین را پیدا نخواهند كرد.../ایسنا



ویدیو مرتبط :
ویدیو: بی عدالتی AFC در حق تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت AFC با نوار مشکی لباس تیم ملی


مسئولان AFC با در خواست مسئولان تیم ملی فوتبال امید ایران برای نصب نوار مشکی روی پیراهن این تیم در دیدار مقابل نپال به خاطر ایام فاطمیه مخالفت کردند.

خبرگزاری فارس: مسئولان AFC با در خواست مسئولان تیم ملی فوتبال امید ایران برای نصب نوار مشکی روی پیراهن این تیم در دیدار مقابل نپال به خاطر ایام فاطمیه مخالفت کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با نصب نوار مشکى برروى پیراهن تیم ملى فوتبال المپیک ایران مخالفت کرد.

در پى درخواست مسئولین تیم ملى امید ایران براى الصاق نوار مشکى و یا استفاده از بازوبند مشکى در مسابقه امروز برابر نپال به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ، نمایندگان Afc به دلیل ورزشى نبودن این مناسبت با این موضوع مخالفت کردند.

پس از این اعلام مسئولین تیم امید از امور بین الملل فدراسیون استعلام کردند که اگر با جریمه ى مالى هم امکان این موضوع هست، نسبت به استفاده از بازوبند سیاه اقدام کنند که اموربین الملل اعلام کرد ناظر بازى اجازه ورود به زمین مسابقه را نخواهد داد ضمن اینکه در تعامل فدراسیون ایران و Afc هم دچار اخلال خواهد شد.