ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت برانکو با تصمیمی که عملی نشد


شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد عجیب مسئولان این باشگاه مخالفت کرده است.

خبرگزاری میزان: پس از اتفاقاتی که بین مهدی طارمی و خبرنگاران و عکاسان حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر پیش آمد شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر داشتند که تمرینات این تیم را تا بازی با تراکتورسازی بدون حضور خبرنگاران برگزار کنند.

وقتی این پیشنهاد به برانکو داده می‌شود سرمربی پرسپولیس به شدت با آن مخالفت می‌کند و اعلام می‌کند که اصحاب رسانه جزیی از پرسپولیس هستند و دلیلی ندارد آنها کنار تیم نباشند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // برانکو در آسانسور جا نشد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده پرسپولیسی‌ها به برانکو عملی نشد/ سرمربی کروات در انتظار وعده جدید



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانستند پیش قرارداد مربیان کروات خود را با وجود اتمام مسابقات پرداخت کنند.

 باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات مالی خود نسبت به مربیان کرواتش عمل کند و بعد از دستیاران برانکو، این مربی هم مجبور است دست خالی به تعطیلات برود.

با وجود اینکه برانکو و دستیارانش نهایت همکاری را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتند و حتی یک بار هم در مصاحبه‌های خود از وضعیت مالی‌شان از این باشگاه گلایه نکردند، انتظار می‌رفت با پایان یافتن مسابقات لیگ آنها حداقل پیش قراردادهای خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد و بعید است در چند روز آینده در این مورد خبری شود.

با وضعیتی که باشگاه پرسپولیس دارد و منتفی شدن خصوصی شدن این باشگاه باید منتظر ماند تا وزارت ورزش تصمیم جدیدی در خصوص باشگاه پرسپولیس اتخاذ کند و قطعاً این مسئله هم زمان‌بر خواهد بود. در این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مطالبات مربیان کروات خود را که گفته می‌شود مبلغ کمی نیست، نخواهند داشت و باید دید آنها تا چه مدتی به سکوت خود در این زمینه ادامه خواهند داد.

در آخرین صحبت‌هایی که برانکو با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته قرار شده است این مربی بعد از رفتنش به کرواسی  منتظر اقدام باشگاه پرسپولیس در زمینه پرداخت حق و حقوقش بماند. مسئولان باشگاه پرسپولیس به برانکو قول داده‌اند با مشخص شدن اسپانسر جدید این باشگاه پول وی و دستیارنش را به حساب‌شان انتقال خواهند داد.

برانکو قرار است صبح فردا راهی کرواسی شود و شاید قبل از رفتن نشستی را با محمدحسین نژادفلاح داشته باشد.

اخبار ورزشی - تسنیم