ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت با درخواست اوكراین برای تعویق مسابقه‌ با ایران



 

 

مخالفت با درخواست اوكراین برای تعویق مسابقه‌ با ایران

 

کمیته فوتسال با درخواست اوکراینی‌ها برای تعویق چند روزه مسابقه دوستانه با تیم ملی ایران مخالفت کرد.

پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال اوکراین برای برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم حسین شمس، روز 22 بهمن وارد ایران شده و روزهای 23 و 24 بهمن ‌ماه نیز برابر این تیم قرار گیرد.

با این وجود اوکراینی‌ها جدیدا اعلام کرده‌اند با چند روز تاخیر می‌توانند به ایران بیایند و زمان پیشنهادی‌شان برای برگزاری مسابقه نیز 27 و 28 بهمن بوده که مورد مخالفت رئیس کمیته فوتسال قرار گرفته است.

ترابیان رئیس کمیته فوتسال در این‌باره گفت: ما یا در همان تاریخ قبلی می‌توانیم برابر اوکراین قرار بگیریم و یا اینکه این مسابقه به اسفند ماه موکول شود چون روزهای دوم و سوم اسفند نیز دیدار با تیم ملی برزیل را در اصفهان پیش رو داریم. اوکراینی‌ها هنوز به ما جواب نداده‌اند. فکر نمی‌کنم این مسابقه به سال آینده موکول شود، آنها خود را برای جام ملت‌های اروپا آماده می‌کنند و حتما می‌خواهند قبل از شرکت در این رقابت‌ها با ما مسابقه دهند.


ویدیو مرتبط :
مخالفت با درخواست درخشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت امریکا با این درخواست اسرائیل: شکست مذاکرات با ایران را اعلام کنید...



مخالفت امریکا با این درخواست اسرائیل: شکست مذاکرات با ایران را اعلام کنید/خشم نتانیاهو و باراک از موضع پرز در مورد حمله به ایران

اسرائیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:

اسرائیل هایوم نوشت: مقامات ارشد آمریکایی که در هفته های اخیر به سرزمین های اشغالی سفر کرده اند، درخواست سران اسرائیل برای اعلام شکست مذاکرات با ایران را رد کرده اند.

یک مقام ارشد وزارت خارجه اسرائیل که خواستار عدم افشای نامش بود، ضمن انتقاد از دولت آمریکا برای عدم اعلام شکست مذاکرات با ایران گفت: تا زمانی که واشنگتن چنین موضوعی را اعلام نکند، ایرانی ها فکر می کنند که از طریق مذاکرات، محافظت می شوند.

وی افزود: بسیاری از مقامات اسرائیلی بر این باورند که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،  دلیل عدم پذیرش اعلام شکست مذاکرات توسط مقامات آمریکایی است.

منابع نزدیک به نتایناهو و ایهود باراک، شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی را متهم به دخالت در گفتگوها با آمریکا در مورد ایران کرده اند.

یک منبع گفت:  پرز مخالف حمله پیشگیرانه اسرائیل است و موضع خود را به مقامات غربی و امریکایی اعلام کرده است.

نتانیاهو و باراک به شدت از سخنان پرز در طول دیدار با لئون پانه تا وزیر دفاع امریکا خشمگین هستند.

رئیس جمهور اسرائیل در این دیدار مخالفت خود را با حمله ی اسرائیل به ایران اعلام کرد..../انتخاب