ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت با بازگشت هافبک سابق پرسپولیس


مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازگشت هافبک پیشین این باشگاه مخالفت کردند.

مشرق: سامان آقازمانی پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه دیدار و گفت‌گو کرد. هافبک پیشین پرسپولیس هفته گذشته با حضور در محل تمرین این تیم با حمید درخشان در خصوص پیوستن‌اش به جمع سرخپوشان مذاکراتی داشت. این بار او با علی‌اکبر طاهری، مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع صحبت کرد.

درخشان در صحبت‌هایی که پیش از این با آقازمانی داشت به وی گفته بود، هواداران پرسپولیس موافق بازگشت دوباره‌اش نیستند و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مجدداً این مسئله را به این بازیکن گوشزد کردند. درخواست دیگر آقازمانی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت مالیاتش بود که از زمان حضور او در پرسپولیس بر جای مانده است.


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان بازگشت هافبک مصدوم پرسپولیس


فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمد نوراللهی که در تمرینات تیمی حضور دارد تا یک ماه دیگر برای حضور در مسابقات آماده خواهد شد.

سایت باشگاه پرسپولیس: فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمد نوراللهی که در تمرینات تیمی حضور دارد تا یک ماه دیگر برای حضور در مسابقات آماده خواهد شد.

میثم علیپور با توجه به آخرین معاینات پزشک جراح افزود: احمد نوراللهی پیشرفت خوبی داشته است. در حال حاضر حدود دو ماه از جراحی او می‌گذرد و تا زاویه حرکتی که پزشک مشخص کرده تمرینات و فیزیوتراپی در حال انجام است. این شعاع حرکتی مرحله به مرحله بیشتر می‌شود تا بازیکن امکان انجام حرکات تخصصی و پیچیده شانه را داشته باشد. روی تقویت عضلانی کار می‌کنیم. نوراللهی در تمرینات تیمی حضور کاملی دارد. البته شانه و کتف او با گارد مخصوص محافظت می‌شود. طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شد، انتظار داریم احمد نوراللهی تا یک ماه دیگر آماده بازگشت به مسابقات شود.

وی افزود: دلیل این فاصله یک ماهه آن است که حرکات در فوتبال قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل اگر الان در بازی‌ها حضور پیدا کند ممکن است به خاطر ضربه با حرکت ناگهانی دست، آسیب‌دیدگی بوجود بیاید.