ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محکومیت مارادونا در دادگاه بوئنوس‌آیرس



اخبار,اخبارورزشی,مارادونا

 

  اخبار ورزشی  - محکومیت مارادونا در دادگاه بوئنوس‌آیرس

 ستاره سابق تیم ملی آرژانتین به دلیل توهین به سرخیو باتیستا به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

دادگاهی در شهر بوئنوس‌آیرس، دیگو مارادونا را به دلیل اتهام به سرخیو باتیستا، سرمربی سابق آرژانتین به پرداخت 39 هزار پزو (4،600 دلار) محکوم کرد.

باتیستای 52 ساله پس از جام‌جهانی آفریقای جنوبی جانشین دیگو مارادونا در تیم ملی آرژانتین شد و به مدت یک سال هدایت آلبی‌سلسته را بر عهده داشت. حذف آرژانتین در کوپا آمه‌ریکای 2011 باعث کنار رفتن باتیستا از سمتش به عنوان سرمربی آرژانتین شد.

دیگو مارادونا پس از حذف آرژانتین از کوپا آمه‌ریکا عنوان کرد این مربی از بازیکنان آرژانتین رشوه دریافت می‌کرده است تا به آنها بازی دهد.

سرخیو باتیستا در دو جام جهانی 1986 و 1990 با مارادونا همبازی بود و با هم موفق شدند یک بار به قهرمانی و یک بار نیز به عنوان نایب قهرمانی جام‌جهانی برسند.

 اخبار ورزشی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلمبرداری و پیاده روی در شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم محکومیت دادگاه انگلیس برای توهین به پرچم اسرائیل



 

 

حکم محکومیت دادگاه انگلیس برای توهین به پرچم اسرائیل

 

یک دانشجوی انگلیسی به اتهام "توهین به پرچم اسرائیل" محکوم شد.

به نقل از بی بی سی، دادگاهی در انگلیس، یک دانشجوی دانشگاه سانت اندروز اسکاتلند را به اتهام "نقض نژادپرستانه صلح" محکوم کرد. حکم محکومیت این دانشجو، ارائه خدمات به جامعه و پرداخت غرامت اعلام شده است.

این دادگاه دستور داد: "پل دوناشی" دانشجوی 19 ساله، 150 ساعت را به فعالیت هایی برای "خدمت جامعه" انجام دهد.

این دانشجو، پرچم اسرائیل را  در حالی که در دستان یک دانشجو یهودی به نام "چانان ریتبلات" قرار داشت؛ به سمت خود کشیده و آن را به آلت جنسی خود زده بود.

دادگاه، ضمن متهم کردن این دانشجوی انگلیسی به اقدام تروریستی، او را به پرداخت جریمه ای به میزان 300 پوند به این دانشجوی یهودی محکوم کرد.

این دانشجوی همچنین، از طرف دانشگاه محل تحصیل خود اخراج شده است.

دادگاه اعلام کرده است که این دانشجوی انگلیسی در کنار حامیان فلسطین در مراسم هایی با ریختن رنگ قرمز بر روی پرچم اسرائیل، به این پرچم توهین کرده است.

این دانشجوی انگلیسی در اعتراض به دادگاه ، گفته است که رفتارش مشروع و یکی از انواع اعتراضات سیاسی بوده و او از انجام این اقدام، به دنبال یک اقدام خلافکارانه نبوده است.../تحلیل:عصرایران