ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمود خوردبین عزادار شد


سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

 محمود خوردبین که از اولین پرسپولیسی‌های تاریخ باشگاه است و با احتساب سال‌های سرپرستی، بیشترین حضور را در مجموعه پرسپولیس داشته است، در سوگ از دست دادن برادر خود نشسته است.


ویدیو مرتبط :
اشک های محمود خوردبین در برابر بیمارستان آتیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چک برگشتی شیرینی به محمود خوردبین


محمود خوردبین، سرپرست سابق پرسپولیس در حالی در بانک کشاورزی مشغول به کار است که سعید شیرینی به نفر اول نیمکت سرخ ها تبدیل شده و در حساس ترین بازی پرسپولیس مقابل استقلال چرت می زند!

 
 
 
 
  روزنامه گل: محمود خوردبین، سرپرست سابق پرسپولیس در حالی در بانک کشاورزی مشغول به کار است که سعید شیرینی به نفر اول نیمکت سرخ ها تبدیل شده و در حساس ترین بازی پرسپولیس مقابل استقلال چرت می زند!

خوردبین که تا امروز در مورد برگشت خوردن چک هشت میلیون تومانی شیرینی صحبتی نکرده بود، امیدوار است که ضیاء عربشاهی با توجه به اینکه حسابی تغییر موضع داده، این بار علیه او صحبت نکند.

دوری شما از پرسپولیس خیلی طولانی شد.

- بعد از رفتار زشتی که مصطفی دنیزلی با من داشت که من مطمئنم به او یاد داده بودند به گونه ای با من برخورد کند که و من خودم نیمکت تیم را رها کنم که چنین هم کردم، آقای رویانیان با من جلسه گذاشت و شخصا به من اعلام کرد که از آن پس به عنوان مشاور شخص ایشان مشغول به کار شوم. اگرچه برایم سخت بود که بعد از 30 سال خدمت به پرسپولیس در پست سرپرستی و نشتن روی نیمکت این تیم به عنوان مشاور کار کنم اما قبول کردم. خدا می داند که دلیل پاسخ مثبت من باز هم خود پرسپولیس بود. به هر حال 48 سال در خدمت این تیم بودم و دوست داشتم به هر طریقی به تیمم کمک کنم اما به یکباره همه چیز عوض شد.

چگونه؟

- من مدت ها بود که حقوقم را از طریق باشگاه می گرفتم. نه حقوق حضورم در پرسپولیس، نه حقوقی که از بانک کشاورزی می گرفتم از طریق باشگاه پرسپولیس به حسابم واریز می شد. چند هفته گذشت و پولی به من پرداخت نشد. تماس گرفتم با آقای رویانیان و موضوع را گفتم. ایشان قول داد که بلافاصله مشکل را حل خواهد کرد اما 2 هفته دیگر گذشت و انگار نه انگار. باز هم تماس گرفتم. جواب ندادند. نه یک بار بلکه چندین و چند بار در مقاطع مختلف تماس گرفتم اما یک بار هم جواب من محمود خوردبین را ندادند. منی که طبق اعلام خودشان مشاور شخص ایشان بودم. این مسائل باعث شدکه کنار بکشم کلا.

بعد از جلسه هیات مدیره پرسپولیس که شما رأی به حضور دایی دادید اتفاق های خوبی برایتان نیفتاد.

- در همان گیرودار و بعد از جلسات هیات دیره بود که با یکی از خبرگزاری ها مصاحبه کردم و گفتم آوردن مانوئل خوزه 8-7 میلیارد برای باشگاه آب خورده در حالی که ما از همان اول گفتیم مربی خارجی به درد این تیم نمی خورد. گویا این آقا (رویانیان) از مصاحبه من ناراحت شده بود به طوری که ساعت 2:30 شب به من پیامک زد که چرا همچین مصاحبه ای کردی؟ من خواب بودم. صبح بلندشدم sms آقا را دیدم و تماس گرفتم تا ببینم چه می گوید. کلی ناراحت بود و گفت که «چرا چنین مصاحبه ای کردی؟ حق نداشتی این حرف ها را به مردم بگویی و در رسانه ها مطرح کنی! من به شما عزت و احترام گذاشتم که بیایی و در جلسه هیات مدیره شرکت کنی و از همین حرف ها» من هم جواب دادم که اولا من به دعوت رییس هیات مدیره آ»دم و ایشان من را دعوت کرده بود نه شما، ثانیا من یاد نگرفته ام که به مردم و هوادار تیمم دروغ بگویم. نزدیک به 48 سال به پرسپولیس خدمت کرده ام و همواره در این مدت تلاش کرده ام با هواداران پرسپولیس صداقت داشته باشم. همین شدکه دیگر ارتباط من و آقای رویانیان به طور کامل قطع شد.

بعد از آن هم که در لیست مسافران کربلا قرار گرفتید به همراه محمد مایلی کهن. راستی چه شد؟ رفتید کربلا؟!

- باید بگویم با توجه به شناختی که از آقایان دارم و پولی که به دست می آورند ترجیح می دهم که با پول آنها به کربلا نروم!

گفته شد شما به خاطر اختلافاتی که با محمد مایلی کهن داشتی و داری سفر به کربلا را به همراه او نپذیرفته اید؟

- چه کسی این حرف را زده؟ اصلا و ابدا اینطور نیست. اتفاقا من یک موی گندیده محمد مایلی کهن را به هزارتای این آدم ها نمی دهم. مایلی کهن حداقل یک چهره فوتبالی است که به رغم زبان تندش همیشه حقایق را گفته و کوچکتر و بزرگتر را می فهمد. مایلی کهن به خیلی از آدم هایی که امروز در پرسپولیس هستند شرف دارد. مایلی کهن کجا این آدم ها کجا؟! جالب اینکه ضیاء عربشاهی مصاحبه کرده و گفته که مایلی کهن نگوید که پرسپولیسی است؟

جدی؟؟

- بله. او جواب من را هم داد. همین چند وقت پیش در مورد چرت زدن شیرینی در دربی از من پرسیدند من هم جواب دادم، برایم عجیب بود که از بین این همه آدم آقای عربشاهی جواب من را داد. در حالی که من همواره نسبت به او با احترام حرف زده بودم. به هر حال با این اتفاقات کاملا مشخص می شود او هم به دنبال جیبش است. جدا از حمید استیلی که واقعا در کانون پیشکسوتان زحمت می کشد. بقیه به دنبال منفعت هستند. عربشاهی هم یکی از آنها. راست می گوید دیگر. من و مایلی کهن پرسپولیسی نیستیم حتما او پرسپولیسی است نه؟؟

بعد از اینکه دایی سرمربی پرسپولیس شد هیچ تماسی با شما نگرفت و در مورد سرپرستی با شما صحبتی نکرد؟!

- خیر! بعد از حضور دایی در پرسپولیس کلا از هم بی خبر شدیم ...

چه جالب؟ فکر می کنید این رسمش بود؟

- گفتم که در این مورد حرفی نمی زنم.

راستی حق و حقوق معوقتان را از پرسپولیس گرفتید؟

- باقیمانده پولم 8 میلیون بود که 3 ماه بعد از اینکه به من داده شد برگشت خورد.چک را آقای شیرینی داده بود. بعد از 3 ماه که برگشت خورد از شیرینی گلایه کردم که این چه وضعی است. رفتم چک را دادم و با بدبختی حقم را گرفتم. چک های چند صد میلیونی و میلیاردی را پاس می کنند اما 8 میلیون من چند ماه طول کشید.

صحبت علی پروین را کردید؟ از او باخبرید؟

- بله، 20 یا 25 روز پیش او را دیدم.

منظورم این است که با علی پروین دچار مشکل یا اختلافی نیستید؟

- من هیچ وقت با پروین مشکلی نداشتم. هیچ وقت.