ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمودی: برایمان حاشیه درست می‌کنند


ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه تهران گفت: تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌های زیادی را در طول مسابقات به همراه خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: شهرام محمودی پس از پیروزی تیمش مقابل ثامن الحجج(ع) مشهد اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و خوشبختانه توانستیم با یک بازی هوشمندانه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: واقعا چنین بازی خوبی را از تیم ثامن‌الحجج(ع) توقع نداشتیم، ولی خدا را شکر در یک روز سخت توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

محمودی در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با پیکان و این بازی تصریح کرد: در بازی با پیکان همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. روز سه شنبه جلسه‌ای در کمیته انظباطی خواهیم داشت تا تکلیف این بازی مشخص شود.

ملی پوش تیم بانک سرمایه اظهار کرد: همیشه تیم‌های بزرگ دچار حاشیه خواهند شد. در این بازی هم برایمان مشکلاتی به وجود آمد ولی خوشحال هستم که توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. قطعا اگر حاشیه‌ای هم نداشته باشیم برایمان حاشیه درست می‌کنند، امیدوارم در پایان فصل بتوانیم بدون توجه به این حاشیه‌ها بانک سرمایه را قهرمان لیگ برتر کنیم.


ویدیو مرتبط :
چه کنیم تا جان دادن برایمان آسان باشد؟(صوتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرمند اعزامی به برزیل: برای یک شلوارک ناچیز این همه حاشیه درست كردند



اخبار,اخبارورزشی,بازی‌های تیم‌ملی


 اخبار ورزشی - هنرمند اعزامی به برزیل: برای یک شلوارک ناچیز این همه حاشیه درست كردند

خواننده مشهور پس از بازگشت از برزیل گفت: «پشت دستم را داغ کردم که دیگر از این جنس سفرها نرود!»

  جنجالی‌ترین هواداران ایران از برزیل بازگشته‌اند. اما هنوز حاشیه سفر به سرزمین قهوه و فوتبال، مثل بختک به بدنشان چسبیده است و از این موضوع حسابی دلخور است.

چند روزی است که رضا یزدانی به همراه هنرمندان از سفر برزیل، با عنوان یار دوازدهم بازگشته‌اند. به بهانه این سفر و حواشی ریز و درشت آن گپ کوتاهی با این خواننده کشورمان زدیم. سفری که از صدای یزدانی مشخص بود خستگی‌اش هنوز در جانشان مهمان است.

* بازی‌های تیم‌ملی را چطور دیدید؟
- بازی اول و دوم خوب بود. در بازی سوم همه انتظار داشتیم بچه‌های تیم‌ملی طوری بازی کنند که صعود کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.
 
* در مصاحبه‌ای که قبل از جام‌جهانی داشتید شما فکر می‌کردید که بوسنی را شکست بدهیم؟
- بله. اما بعد از بازی با آرژانتین به دوستان گفتم که با این سیستم از بوسنی شکست می‌خوریم. سیستم ایران تدافعی بود و مقابل بوسنی جواب نمی‌داد.
 
* عملکرد کی‌روش چطور بود؟
- خوب بود. فقط تدافعی بازی می‌کردیم. سیستم تیم دفاعی بود و به همین دلیل بود که نتوانستیم مقابل بوسنی نتیجه بگیریم.

* رسالت و هدف تیم یار دوازدهم در برزیل چه بود؟
- ماحصل سفر ما به برزیل مستندی است که در چند CD منتشر خواهد شد. تهیه کننده این کار هم اسپانسر خصوصی است و خیلی از هزینه‌های سفر و مستند هم توسط اسپانسر پرداخت می‌شود. ما هم برای هر کدام از این CDها اگر می‌خواستیم دستمزد بگیریم، خیلی بیشتر از هزینه سفر پول گیرمان می‌آمد!

 * مثل اینکه خیلی دلخور هستید؟
- بله. صددرصد. خب یازده هزار نفر ایرانی برزیل بودند فقط برای ما 15 نفر این داستان‌ها را در آوردند. مگر هنرمندان حق ندارند سفر بروند؟! آنقدر باید توی چشم باشیم که روی هر حرکتی از ما زوم کنند و مانور بدهند؟!

 * انتقادی که به تیم هنرمندان وارد می‌کنند این است که در نوع لباس پوشیدنشان رعایت عرف جامعه ایران را نکرده‌اند.
- داستان شلوارک یک اتفاق بود. ما یک روز رفتیم فوتبال. از محل زمین فوتبال تا هتل محل اقامت‌مان سه یا چهار دقیقه راه بود که مسیر را با شلوارک برگشتیم. مشخص نشد که چه کسی عکس گرفت و آن عکس‌ها درآمد.

* به نظر شما حضور هنرمندان در برزیل به بچه‌های تیم‌ملی کمکی کرد؟
- اولا همه ما آدم‌های فوتبالی هستیم که رفتیم برزیل فوتبال ببینیم. دوم اینکه سعی می‌کردیم به بازیکنان تیم‌ملی هم انرژی بدهیم. بچه‌هایی که یک خرده روحیه طنز بیشتری داشتند بیشتر به بازیکنان تیم‌ملی روحیه می‌دادند.

* شما این موقعیت را داشتید که درست چند ساعت قبل از بازی به بازیکنان دسترسی داشته باشید، اما خبرنگاران این موقعیت را نداشتند.
- بله برای اینکه هتل خبرنگاران با بچه‌های تیم‌ملی یکی نبود. اگر هتل آنها هم با بازیکنان یکی بود آنها هم این موقعیت را به دست می‌آوردند.

 * هتل شما با بازیکنان تیم‌ملی یک جا بود؟
- بله. دو تا از بازی‌ها را هتلمان یکی بود.

 * از آهنگی که خودتان برای تیم‌ملی خواندید استقبال شد؟
- بله. طبق قرار قبلی کلیپ «وطن یعنی...» را روز بازی با نیجریه منتشر کردیم. شبکه یک، دو و شبکه نمایش در برنامه رادیو هفت هم برای این آهنگ کلیپی ساخته بودند که مرتب پخش می‌کردند.

 * عکس‌ها و حواشی که از برزیل منتشر می‌شد برای شما حاشیه‌ساز می‌شد؟! مثلا عکس آقای شریفی‌نیا که خیلی توی فضای مجازی منتشر شد؟
- آن عکس که فتوشاپ بود و اصلا آقای شریفی‌نیا و دوستان این کار را نکرده‌اند! مثلا بعضی‌ها می‌گویند سام درخشانی با نرگس محمدی ازدواج کرده است! خب کذب است. واقعا آنقدر آزار و اذیت برای هنرمندان درست است؟ چرا این کارها را می‌کنند.

* گروه یار دوازدهم باز هم در آینده کنار هم خواهند بود؟
- خود من که به شخصه پشت دستم را داغ کرده‌ام که دیگر از این سفرها نروم. محال است که سفری این شکلی بروم.

 * به خاطر این حواشی؟!
- بله. و از همه بدتر اینکه تمام این حواشی دروغ بود. آخر شما سفر خار ج می‌روید با کت و شلوار می‌روید؟! برای یک شلوارک ناچیز این همه حاشیه برای ما درست شد. آن هم شلوارک‌هایی تا زیر زانو!

* مستندی که در برزیل ساخته شده چه موضوعاتی دارد؟!
- در واقع سفرنامه‌ای از ماست. ویدئو کلیپی که در برزیل ساختم هم داخل این مستند است. واکنش ها و عکس‌العمل‌های ما در تک تک بازی‌های تیم‌ملی حس و حال‌هامون. مستند خیلی صمیمی و جذابی است.
 اخبارورزشی - روزنامه نود