ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد نوری: نباید از برانکو انتقاد کرد


کاپیتان سابق قرمزها می گوید باید به این تیم زمان داد.

خبرآنلاین: محمد نوری به انتقاد از کسانی می پردازد که از همین هفته اول به انتقاد از نتایج پرسپولیس پرداخته اند. بازیکن مسیمیر در این باره توضیح می دهد: «هنوز که اتفاقی نیفتاده. نمی دانم چرا بعضی ها از حالا در مورد پرسپولیس این طور قضاوت می کنند. پرسپولیس در بازی اول عملکرد خوبی داشت و فقط نتیجه نگرفت. در بازی دوم هم گرمای اهواز تیم را اذیت کرد. به نظر من برانکو تیم خوبی بسته و نباید از او انتقاد کرد. باید به پرسپولیس زمین داد. تیم تغییرات زیادی داشته و باید صبر کنیم تا برانکو برنامه هایش را در تیم پیاده کند.»


ویدیو مرتبط :
انتقاد شهرام همایون به رفتار دوگانه نوری زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش محمد نوری به مذاکره مسئولان پرسپولیس با برانکو



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور در بازی با النصر عمدی من را دو اخطاره کرد و کارت زردی که به من نشان داد بی‌مورد بود.

محمد نوری در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در رختکن همه بازیکنان هم‌قسم شدند که النصر را شکست دهیم و جبران باخت دور رفت را بکنیم.

وی در مورد غیبت خودش و بنگر در این مسابقه گفت: در آن مسابقه داور بی‌مورد به من کارت زرد نشان داد زیرا من خطایی روی بازیکن النصر مرتکب نشده بودم. شاید داور عمدی می‌خواست من را دو اخطاره کند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد جلسه‌ای که امروز در محل تمرین برگزار شد، گفت: جلسه‌ای نبود در مورد بازی صحبت کردیم و اینکه بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و صدرنشین شویم.

وی در مورد تغییر در کادر فنی پرسپولیس و حضور برانکو گفت: من در جریان نیستم اما تغییرات کمکی نمی‌تواند به پرسپولیس کند زیرا نفر جدید هم تا آشنا شدن با بازیکنان به زمان نیاز دارد. به نظر من تغییرات هم باید در آخر فصل صورت گیرد البته شاید نظر من مهم نباشد.

اخبار ورزشی - فارس