ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد نوری: مستحق پیروزی بودیم



 

محمد نوری: مستحق پیروزی بودیم

 

بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش در بازی جمعه شب برابر صبای قم مستحق پیروزی بوده است.

محمد نوری پس از پایان دیدار تیمش برابر صبای قم که به پیروزی پرسپولیس انجامید، به خبرنگاران گفت: با تمام احترامی که برای صبا قائلم می گویم که پیروزی حق ما بود.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم، اما به دلیل فشارهایی که در این نیمه روی دروازه‌ حریف وارد کردیم، در نیمه دوم با افت بدنی مواجه شدیم، ولی با این حال توانستیم از پیروزی خود محافظت کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.


ویدیو مرتبط :
انریکه- مستحق بیشتر از این بودیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار: مستحق پیروزی مقابل ملوان بودیم



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال سپاهان

 

اخبار ورزشی - کرانچار: مستحق پیروزی مقابل ملوان بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازی سختی بود، گفت: سپاهان با تمام توان حاضر شد و توانست نتیجه دلخواه را بگیرد و امروز شاهد بازی خوبی بودیم.

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سپاهان در مقابل ملوان انزلی اظهار کرد: بازی خوبی داشتیم و توانستیم دوبار از ملوان جلو بیفتیم.

به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه بازی سختی بود، افزود: سپاهان با تمام توان حاضر شد و توانست نتیجه دلخواه را بگیرد و امروز شاهد بازی خوبی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه ملوان خوب بازی کرد، گفت: ملوان بازی جوانمردانهای ارائه داد و ما 10 نفره به برتری رسیدیم.

کرانچار با بیان اینکه بازی شاد و جذابی داشتیم، تصریح کرد: در واقع تمام نتایج ما برایمان اثرگذار بوده ولی نتوانستیم خواسته‌های تماشاگرانمان برای قهرمانی را محقق کنیم.

وی افزود: توانستیم چند بازیکن خوب را به تیم ملی معرفی کنیم و این برای ما جای خوشحالی دارد و هفته آینده برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به داوری این بازی گفت: فکر میکنم اخراج بازیکنمان درست نبود ولی از داوری راضی هستم.

اخبار ورزشی - تسنیم