ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد موسوی به تیم ملی والیبال دعوت شد


محمد موسوی و آرش کشاورزی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.

تسنیم: محمد موسوی و آرش کشاورزی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی بازیکن سرعتی تیم متین ورامین، پس از تأیید مسئولین فدراسیون والیبال از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی والیبال کشورمان دعوت شد. بدین ترتیب محمد موسوی به اتفاق سعید معروف و شهرام محمودی از صبح فردا (دوشنبه) با حضور در کمپ تیم‌های ملی به جمع اردونشینان اضافه می‌شوند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

همچنین آرش کشاورزی دریافت کننده تیم والیبال پیکان دیروز (یک‌شنبه) پس از حضور در فدراسیون والیبال و مذاکره با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال و قول انجام تعهدات خود نسبت به تیم ملی از سوی پیمان اکبری سرمربی تیم ملی «ب» به اردوی آمادگی این تیم دعوت شد. کشاورزی از صبح امروز با حضور در کمپ تیم‌های ملی با دیگر اردونشینان در تیم ملی «ب» تمرین خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با پیمان اکبری درباره دعوت شدگان به تیم ملی والیبال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ محمد موسوی اینگونه رضایتش از حذف تیم ملی والیبال را بیان کرد



اخبار,اخبارورزشی,محمدموسوی

تیم ملی والیبال بعد از دو ماه فشار از گردونه رقابت های لیگ جهانی کنار رفت تا ملی پوشان مجالی داشته باشند برای استراحت.

حذف تیم ملی والیبال ایران از رقابت های لیگ جهانی امسال بازتاب های مختلفی داشت. بسیاری به کادرفنی تیم ملی و ملی پوشان خرده گرفتند که چرا تیم صعود نکرده و خیلی از کارشناسان هم تشریح کردند در سال پرفشار تیم ملی برای رسیدن به سهمیه المپیک نیازی به صعود از این گروه نداشتیم و همین که تیم خودش را در دسته اول لیگ جهانی نگه داشته است ، یک برد بزرگ برای ورزش ایران بدست آورده.

حالا چند روز بعد از این فشار کشنده دو ماهه روی ملی پوشان ، یکی از ستاره های تیم ملی یعنی محمد موسوی پستی روی اینستاگرام خود گذاشته که نشان می دهد از پایان این فشار کشنده تورنمنت لیگ جهانی ، رضایت دارد.

او نوشته:« بالاخره روزهای سخت تمام شد.»

 

اخبار,اخبارورزشی,محمدموسوی

 

اخبارورزشی - جام نیوز