ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد مایلی‌ کهن فردا از زندان آزاد می‌شود


دستیار مایلی کهن با اشاره به این که احتمالا او روز شنبه آزاد خواهد شد، گفت: پیشنهاد می کنم دایی از مایلی کهن دلجویی کند تا یک بار برای همیشه این اختلافات تمام شود.

خبرگزاری ایسنا: دستیار مایلی کهن با اشاره به این که احتمالا او روز شنبه آزاد خواهد شد، گفت: پیشنهاد می کنم دایی از مایلی کهن دلجویی کند تا یک بار برای همیشه این اختلافات تمام شود.

نادر فریادشیران اظهار کرد: من پنجشنبه با مایلی کهن ملاقات داشتم. او امروز (جمعه) هم باید در زندان بماند تا رضایتنامه علی دایی شنبه به دادسرا برود و پس از حکم دادسر و ابلاغ به زندان احتمالا عصر روز شنبه مایلی کهن آزاد شود.

وی افزود: نمی‌دانم چرا برخی مطرح کرده‌اند که مایلی کهن خودش به زندان رفته است، این اصلا درست نیست. از اجرای احکام دادسرای فرهنگ و رسانه احضاریه‌ای برای مایلی کهن آمده بود و گفته شد که به جهت اجرای حکم باید خودش را به دادسرا معرفی کند. حتی در پایان حکم هم نوشته شده بود "نتیجه‌ عدم حضور، جلب است" به همین دلیل مایلی کهن خودش را به دادسرا معرفی کرد و این طور نبود که شخصا به زندان برود.

نادر فریادشیران با بیان این پرسش که آیا رضایت دایی مشکل بین او و مایلی کهن را تمام می‌کند؟ ادامه داد: بعید می‌دانم با این رضایت همه مشکلات تمام شود. یک حرکت زشت و قبیح انجام شد و مایلی کهن را به زندان انداختند و حالا او سابقه دار شده است و این افتخاری است که از سوی علی دایی نصیب یک مربی کار کشته فوتبال ایران شد. این مساله با بیانیه و مصاحبه کردن پاک نمی‌شود. دایی باید از مایلی کهن دلجویی کند، مایلی کهن قطعا جبران خواهد کرد. اگر این اتفاق نیفتد و اختلافات ادامه پیدا کند هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

وی بار دیگر تاکید کرد: من از مردم می پرسم آیا با یک رضایت علی دایی تمام مشکلات بین او و مایلی کهن حل خواهد شد؟ قطعا این طور نیست. تنها چاره کار این است که این دو نفر بنشینند و با هم صحبت کنند و مشکلات را کنار بگذارند. یک بار برای همیشه این اختلاف حل شود. اگر دایی از مایلی کهن دلجویی کند قطعا مایلی کهن هم برخورد مناسبی خواهد کرد و برای همیشه این مسائل تمام خواهد شد.

این مربی فوتبال یادآور شد: در این چند روز خیلی‌ها محبت داشتند و کمک کردند و با ما تماس گرفتند و خواستند پا در میانی کنند، اما این مشکلات زمانی حل می‌شود که خود علی دایی و مایلی کهن بخواهند که مسائل تمام شود. بار دیگر می گویم که پیشنهاد من این است که دایی به صورت حضوری از مایلی کهن دلجویی کند.

فریادشیران در پایان گفت: من به ملاقات مایلی کهن رفتم. او خیلی خوب بود. رییس زندان نیز محبت زیادی به او داشت و فکر نمی‌کنم مشکلی از این نظر داشته باشد. خیلی ها گفته بودند که برای خروج مایلی کهن از زندان تابلو و بنر بزنند، اما ما موافقت نکردیم، زیرا او کاری نکرده بود و اعدامی نبود. تنها به خاطر یک حرف به زندان افتاد که اگر اجازه می‌داد وکیل می‌گرفتیم قطعا چنین حکمی برایش صادر نمی‌شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم انتقال محمد مایلی کهن به زندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از محمد مایلی کهن با دست دستبند خورده، در حال انتقال به زندان اوین



اخبار ورزشی -  تصاویری از محمد مایلی کهن با دست دستبند خورده، در حال انتقال به زندان اوین

 محمد مایلی کهن امروز با دستبند به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این پیشکسوت فوتبال امروز در حالی که دستبند بر دست داشت به اوین منتقل شد. البته مامور کلانتری نمی خواست به او دستبند بزند اما مایلی کهن به او گفت که این کار را انجام دهد و درنهایت این چهره سرشناس فوتبال ایران با دستبند به زندان اوین منتقل شد.

اخبار,اخبارورزشی,انتقال  محمد مایلی کهن به زندان اوین

 

اخبار,اخبارورزشی,انتقال  محمد مایلی کهن به زندان اوین

 

اخبار,اخبارورزشی,انتقال  محمد مایلی کهن به زندان اوین

 

اخبار,اخبارورزشی,انتقال  محمد مایلی کهن به زندان اوین

 

اخبار,اخبارورزشی,انتقال  محمد مایلی کهن به زندان اوین

 

 اخبار ورزشی -  خبرآنلاین