ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد قاضی: قدرتمندترین تیم فعلی آسیا را شكست می‌دهیم



 

 

محمد قاضی: قدرتمندترین تیم فعلی آسیا را شكست می‌دهیم

 

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر تیم سئونگنام ایلهواچونمای کره جنوبی بهترین و قدرتمندترین تیم در سطح قاره ی آسیا است و ما بیش از بازیهای قبلی تلاش خواهیم کرد تا پیروز شویم.

محمد قاضی گفت: همان طور که در آخرین رنکینگ فیفا اعلام شد ایلهوا چونما بهترین تیم فعلی آسیاست و ما در مقابل این تیم بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. هر چند رقبای ما در بازیهای قبلی نیز بسیار سرسخت بودند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود پیش از بازی فینال گفت: در بازی آخر مقابل پاس همدان از ناحیه مچ پا مصدوم شدم که خدا را شکر وضعیتم نسبت به چند روز قبل بهتر شده و امیدوارم به بازی فینال برسم.

قاضی مبنی بر اینکه آیا قول قهرمانی در آسیا را می دهید یا خیر، با بیان اینکه قول قهرمانی دادن کار درستی نیست ، ابراز داشت: ما در بازی فینال بیش از بازی‌های قبل تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت این بازی نزد عموم مردم کشور اظهار امیدواری کرد که تیم ذوب آهن بتواند در ژاپن بازی خوب و جوانمردانه ای را ارائه دهد.


ویدیو مرتبط :
محمد قاضی زلاتان آسیا ( سلطان بغل پا و زیر طاقی آسیا )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل محمد قاضی،درصدربهترین گل های سال آسیا



 

 

گل محمد قاضی،درصدربهترین گل های سال آسیا

 

گل محمد قاضی مهاجم تیم ذوب آهن به سووان سامسونگ کره جنوبی در حال حاضر در صدر بهترین گل های سال آسیا قرار دارد.

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در اقدامی جالب اقدام به نظرسنجی درباره بهترین گل سال 2011 در آسیا کرده است.

در میان 10 گل برتر از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل های محمد قاضی مهاجم ذوب آهن به سووان سامسونگ و فابیو جانوآریو هافبک سپاهان به تیم بنیاد کار ازبکستان قرار دارد.

49 درصد کاربران سایت AFC تاکنون به گل محمد قاضی رای داده اند. پس از قاضی، جانوآریو با 40 درصد در رتبه دوم قرار دارد. نفر سوم این نظرسنجی با فاصله بسیار زیاد الکساندر گنریخ بازیکن تیم ازبکستان است که تاکنون 3 درصد رای گرفته است.

به نظر می رسد محمد قاضی بتواند عنوان بهترین گل سال آسیا را از آن خود کند.