ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد بنا مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد



محمد بنا مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد/ سرمربیان هر سه رده مشخص شدند

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرمربیان هر سه رده تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شدند.

پس از جلسه امروز محمد بنا با رسول خادم، سرمربیان هر سه رده تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شدند که محمد بنا ضمن حفظ سمت سرمربیگری‌اش در تیم ملی بزرگسالان، به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی منصوب شد تا از این پس کلیه امور کشتی فرنگی زیر نظر او انجام شود.

همچنین ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی بزرگسالان به عنوان سرمربی جوانان جایگزین عبدالله چمن گلی شد. چمن گلی اخیرا از سوی فیلا به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان انتخاب شده بود که این انتخاب حرف و حدیث‌هایی به دنبال داشت.

همچنین خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سمت خود ابقاء شد.

پیش از این بنا اعلام کرده بود که با فدراسیون کشتی کار نخواهد کرد اما پس از نشست های اخیر او با خطیب و خادم، موضعش عوض شد.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از 10 آبان آغاز می‌شود و تورنمنت های قزاقستان و بلاروس در دستور کار تیم محمد بنا قرار گرفته است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از ماه ها بلاتکلیفی؛ محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی رفت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

پس از ماه ها بلاتکلیفی؛

محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی رفت/ جزینی سکان دار هدایت تیم ملی شد

پس از کناره‌گیری رسمی و کتبی محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، رسول جزینی بطور موقت سکان دار هدایت این تیم تا جام جهانی 2013 تهران شد.

به گزارش  مهر، محمد بنا پس از مدتها کش و قوس از حضور در راس امور تیم ملی کشتی فرنگی، صبح امروز طی نامه ای کتبی رسما از این سمت کناره گیری کرد. بدین ترتیب با هماهنگی های انجام شده، رسول جزینی یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی فعلا بطور موقت تا رقابتهای جام جهانی 2013 تهران سکان دار تیم ملی است تا تکلیف سرمربی تیم ملی پس از این مسابقات مشخص شود.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان باید از روز  23 دیماه اردوی جدید خود برای حضور در رقابتهای جام جهانی را در خانه کشتی تهران آغاز کند. محمد بنا پس از بازگشت از بازیهای المپیک 2012 لندن بارها اعلام کرد تمایلی به همکاری با فدراسیون کشتی ندارد و سرانجام صبح امروز دوشنبه طی نامه ای رسما از این سمت کناره گیری کرد.

رنگرز: قلب محمد بنا با کشتی می‌تپد

مخالفت سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای بنا

سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای محمد بنا مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان مخالفت کرد.

حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور احتمالی وزیر ورزش، سرپرست فدراسیون کشتی و بنده تشکیل و در مورد خواسته‌ها و امکاناتی که بنا اعتقاد دارد برای ادامه همکاری‌اش فراهم نیست، صحبت کنیم.

وی افزود: قلب محمد بنا با کشتی می‌تپد./فارس