ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد بنا به ایران بازگشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمد بنا به ایران بازگشت/ آغاز اردوی سوم فرنگی‌کاران با حضور سرمربی

مدیر تیم‌های لیگ و سرمربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان به ایران بازگشت.

به گزارش  فارس، محمد بنا مدیر تیم‌های ملی کشتی و سرمربی تیم فرنگی بزرگسالان که برای دیدار با خانواده‌اش به اسپانیا سفر کرده بود صبح امروز به ایران بازگشت.

پیش از این قرار بود سرمربی تیم ملی 28 آذر ماه به کشور برگردد که به نظر می‌رسد با حل شدن مشکلات این سفر زودتر انجام شده است.

بدین ترتیب مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که از فردا آغاز می‌شود با حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی برگزار خواهد شد.

بنا در دو اردوی اول فرنگی‌کاران حضور نداشت./فارس


ویدیو مرتبط :
از بازگشت محمد بنا تا سوتی عجیب در ساخت ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت محمد بنا به بعد از رقابتهای جام‌جهانی موکول شد!!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

موازی کاری مسئولان فدراسیون

بازگشت محمد بنا به بعد از رقابتهای جام‌جهانی موکول شد

متولیان ورزش و مسئولان فدراسیون کشتی با توجه به شرایط کنونی این رشته، رسیدگی به وضعیت بازگشت احتمالی محمد بنا را به بعد از رقابتهای جام جهانی 2013 تهران موکول کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته یکی از همکاران محمد بنا، پرونده رسیدگی به درخواست های بنا و مهیا کردن شرایط بازگشت او به راس امور تیم ملی کشتی فرنگی موقتا بسته و این مساله فعلا به بعد از رقابتهای جام جهانی موکول شده است.

از سویی دیگر نیز گفته می شود متولیان فدراسیون کشتی همچنان به دنبال جذب تیم جدیدی برای هدایت تیم های ملی کشتی فرنگی هستند تا در صورت کناره گیری قطعی محمد بنا با مشکل و بلاتکلیفی مواجه نشوند.

گویا مسئولان فدراسیون کشتی به موازات سعی و تلاش برای بازگشت محمد بنا با برخی از اهالی کشتی فرنگی نیز وارد مذاکره شده و هم اکنون کادر فنی دیگری را در ذهن دارند تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شود. کادری که گفته می شود متشکل از برخی مربیان جوان و باانگیزه و همچنین  برخی مربیان قدیمی و شناخته شده کشتی فرنگی ایران هستند. 

البته فعلا رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هدایت فرنگی کاران تا جام جهانی را بر عهده گرفته که وی نیز در صورت عدم بازگشت محمد بنا بلافاصله بعد از جام جهانی از سمت خود کناره گیری می کند.

این در حالی است که فرنگی کاران ملی پوش کشورمان از روز شنبه با  حضور در خانه کشتی تهران وارد چهارمین مرحله از تمرینات آماده سازی خود تا رقابتهای جام جهانی شده اند و با توجه به وضعیت کنونی کادر فنی این تیم فعلا در حال تمرین هستند.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران طی روزهای 1 و 2 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی برگزار می شود که کادر فنی تیم ملی همچنان در غیاب محمد بنا در حال تمرین دادن فرنگی کاران هستند./مهر