ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمدعلی کلی راهی بیمارستان شد


قهرمان سابق بوکس جهان به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری فارس: محمد علی کلی قهرمان و اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان روز گذشته به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

باب جانیل سخنگوی خانواده این اسطوره مسلمان گفت: قهرمان سابق بوکس وضعیتش در حال بهبود است و جای نگرانی وجود ندارد. به احتمال زیاد در چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

کلی پیش از این از بیماری پارکینسون(لرزش بدن) نیز رنج می‌برد.

محمدعلی کلی، یکی از مشهورترین بوکسورهای سنگین وزن جهان است. او پس از گرویدن به اسلام در فعالیتهای سیاسی نیز نقش داشت و به همین دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد. وی همچنین در قرن بیستم عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی را نیز از آن خود کرد.


ویدیو مرتبط :
محمدعلی کلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«محمدعلی کلی» راهی بیمارستان شد


محمدعلی کلی بوکسور مشهور آمریکایی به دلیل بیماری ذات الریه در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایرنا: محمدعلی کلی بوکسور مشهور آمریکایی به دلیل بیماری ذات الریه در بیمارستان بستری شد.

اسوشیتدپرس گزارش داد؛ قهرمان سه دوره بوکس سنگین وزن جهان که با بیماری پاریکنسون هم دسته و پنجه نرم می کند، هم اکنون تحت معالجه قرار دارد اما گفته می شود جای نگرانی نیست و به زودی مرخص خواهد شد.

به درخواست خانواده کلی، جزئیات بیشتری از حال این بوکسور 72 ساله که پس از گرویدن به اسلام در فعالیت های سیاسی نیز نقش داشت و به همین دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد، منتشر نشده است.

وی آخرین بار شهریورماه برای شرکت در مراسم اهدای جوایز بشردوستانه محمدعلی کلی، در شهر محل زندگی خود در یک مکان عمومی ظاهر شد اما در این مراسم صبحت نکرد.