ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمدزاده: شاید کرار را مجازات کنیم


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هفته آینده به احتمال فراوان جلسه جاسم کرار برگزار خواهد شد و شاید او را مجازات کنیم.

خبرگزاری فارس: علی اکبر محمدزاده در مورد وضعیت جاسم کرار و صحبت‌هایی که او علیه فوتبال ایران انجام داده است، گفت: بابت صحبت‌هایی که این بازیکن انجام داده او را احضار کرده‌ایم و فکر می‌کنم که هفته آینده نوبت جلسه رسیدگی به تخلف این بازیکن است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد کرار باز هم محروم شود، گفت: کرار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته انضباطی باشگاه مجازات شده است، با این حال شاید ما هم برای او مجازاتی در نظر بگیریم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد مباحث مطرح شده در مورد تبانی در فوتبال گفت: اعضای کمیته اخلاق هروقت بوی تبانی را حس کنند با قدرت عمل خواهند کرد ضمن اینکه از همه اهالی فوتبال درخواست داریم هر اطلاعی در مورد تخلف یا تبانی دارند آن را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کنند حتی بدون آنکه نامشان مطرح باشد می‌توانند به ما اطلاع بدهند و یا اطلاعات خود را به ایمیل شخصی من به آدرس [email protected] ارسال کنند و مطمئن باشند که ما به این مسائل رسیدگی می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
حقوق جزای عمومی (3) فصل اول شناسایی مجازات مبحث مفهوم مجازات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ محمدزاده به دو ابهام در محرومیت کرار



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار استقلال

 

 

پاسخ محمدزاده به دو ابهام در محرومیت کرار

 

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌گوید محرومیت جاسم کرار به این دلیل پس از اتمام قرارداد این بازیکنان با آبی‌پوشان در نظر گرفته می‌شود که بیت‌المال به هدر نرود..

 

علی‌اکبر محمدزاده در پاسخ به سوالی درباره ابهامات رای جاسم کرار اظهار کرد: چند نکته درباره رای جاسم کرار وجود دارد که شاید بد نباشد آنها را به صورت شفاف‌تر و مشخص‌تر مطرح کنم. اول این که حکم محرومیت یک ساله او از حضور در فوتبال ایران بعد از اتمام قرارداد این بازیکن با استقلال است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر با آبی‌پوشان قرارداد دارد.

 

به این ترتیب وی می‌تواند تا آن زمان برای استقلالی‌ها بازی کند اما استقلال نمی‌تواند این بازیکن را بعد از این فصل به تیم دیگری در داخل ایران واگذار کند و این امر جهت هدر نرفتن بیت‌المال است.

او افزود: اگر ما جاسم کرار را در فصل جاری یا برای فصل بعد محروم کردیم، او از ایران می‌رفت اما استقلال مجبور بود پول این بازیکن را به او پرداخت کند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا