ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محل دقیق مصدومیت نیمار +عکس


نیمار در بازی دو تیم برزیل- کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی شد.

خبرگزاری تسنیم: در دقایق پایانی دیدار برزیل - کلمبیا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 با ضربه‌ای که خوان کامیلو سونیگا،‌ مدافع تیم ملی کلمبیا به کمر نیمار زد باعث مصدومیت شدید مهاجم سلسائو شد به طوری که پزشک برزیل پس از این بازی اعلام کرد وی از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده و به مدت چهار تا شش هفته از میادین مسابقه به دور خواهد بود.

به این ترتیب ستاره برزیل نه‌تنها بازی‌های باقیمانده جام بیستم را از دست داد بلکه تمرینات پیش‌فصل بارسلونا به سرمربیگری لوئیز انریکه را هم از دست می‌دهد.

در تصویر زیر می‌توانید محل آسیب‌دیدگی دقیق نیمار در ستون فقراتش را ببینید.

محل دقیق مصدومیت نیمار + عکس


ویدیو مرتبط :
حرکات نیمار مقابل ختافه - مصدومیت شدید نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محل دقیق شهادت سردار همدانی+عکس



سردار حسین همدانی معروف به ابو وهب ژنرال مستشاری ایرانی در سوریه که سالیان دراز از زمان انقلاب و قبل از جنگ تحمیلی مبارزات خود را برای تثبیت انقلاب اسلامی از کردستان شروع کرد، بالاخره بعد از گذشت بیش از 35 سال مبارزه در راه حق در تعقیب و گریز با نیروهای داعش به شهادت رسید.

 بر پایه گزارش‌های اولیه شهادت وی بر اثر واژگونی ماشین حامل وی در جاده خناصر – أثریا در جنوب شرق حلب در مسیر استان حماء و درست ٤٨ ساعت پس از آغاز حمله سراسری ائتلاف جدید ایران – روسیه در شمال این استان علیه مخالفان مسلح سوری بوده است.
 
شمخانی نیز در خصوص نحوه شهادت ابو وهب گفته است: « با توجه به تحولات سه هفته گذشته در منطقه عمومی شامات و با توجه به حضور روسیه، فعال شدن ارتش سوریه و از دست رفتن روحیه تکفیری ها، این شهید بزرگوار مشغول شناسایی منطقه ای بود که بتواند قدرت مشاوره ای خود را به درستی ارائه کند. این حادثه به دلیل شناخت لحظه ای او صورت گرفت چون آدم ناشناسی بود و با سه نفر همراه بود که وی در حادثه ای خودرویی و در صحنه شناسایی به شهادت رسید»
 
علاقمندان به مشاهده وضعیت کنونی سوریه، تقسیم جغرافیایی کشور سوریه در بین معارضین مسلح، دولت سوریه و داعش می توانند در زیر آخرین نقشه وضعیت نیروهای درگیر را ببینند؛ در نقشه های زیر محل دقیق شهادت سردار همدانی نیز آمده است:

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار سیاسی - فارس