ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محل بازی فینال کوپا دل ری +عکس


سرانجام محل بازی فینال کوپا دل ری مشخص شد و ویسنته کالدرون ورزشگاهی خواهد بود که این بازی در آن برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: پس از کش و قوس‌های فراوان ورزشگاه محل برگزاری فینال رقابت‌های کوپا دل ری مشخص شد و ورزشگاه ویسنته کالدرون در مادرید میزبان تیمهای بارسلونا و سویا خواهد بود.

پیش از این بارسایی‌ها سانتیاگو برنابئو را برای فینال جام پادشاهی پیشنهاد داده بودند که با مخالفت باشگاه مادریدی رئال مواجه شده بود.

بر این اساس بارسلونا و سویا فینال این مسابقات را 22 می در ویسنته کالدرون برگزار می‌کنند.

ظرفیت این ورزشگاه 54 هزار و 907 نفر است.

محل بازی فینال کوپا دل ری +عکس


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی بازی رئال و بارسلونا در فینال کوپا دل ری 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: رئال مادرید فاتح کوپا‌ دل‌ ری


بامداد پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید.

تابناک: بامداد پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید. رئال‌مادرید با برتری برابر بارسلونا فاتح جام حذفی اسپانیا شد. رئال مادرید برای نوزدهمین بار فاتح جام حذفی شد.