ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محسن یوسفی گلزن ترین هافبک لیگ


محسن یوسفی هافبک ملوان در سومین بازی متوالی برای تیمش گل زد.

ورزش سه: محسن یوسفی هافبک ملوان در سومین بازی متوالی برای تیمش گل زد. یوسفی با گلی در ثانیه های پایانی بازی، ششمین گل خود در لیگ را به ثمر رساند و این رکوردی است که او هرگز پیش از این ثبت نکرده بود. او که در جدول گلزنان در رده چهارم جدول است، گلزن ترین هافبک لیگ است. البته اگر شهباززاده، خلعتبری و سروش رفیعی را مهاجم به حساب بیاوریم.


ویدیو مرتبط :
10 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی, محمد نوری

 

 اخبار  ورزشی  -  محمد نوری گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر شد

  کاپیتان پرسپولیس در بازی مقابل فولاد زننده تک گل تیمش بود که با این گل، آمار گلزنی او در لیگ برتر به 50 گل رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد نوری در تاریخ لیگ برتر پیراهن تیم های سپاهان، صبای قم و پرسپولیس را بر تن کرده و به ترتیب 6 گل، 18 گل و 26 گل برای این تیم ها به ثمر رسانده است.

او با 50 گل بالاترین آمار گلزنی را در بین هافبک های گلزن تاریخ لیگ برتر دارد. داود حقی هافبک سابق استقلال اهواز و راه آهن نیز 50 گل زده است، اگرچه بیشتر گل های او از روی نقطه پنالتی بوده است. نوری و حقی اکنون با 50 گل در بین 20 گلزن برتر تاریخ لیگ برتر قرار دارند.


 اخبار ورزشی  -  خبر آنلاین