ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محسن کریمی: در استقلال بازیکن سفارشی نبودم / با دعوت به تیم ملی کار من تازه شروع شده



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریمی

بازیکن 21 ساله استقلالی ها گفت: «آن قدر سختی کشیدم و تلاش کردم تا از تیم جوانان استقلال به امید و از امید به بزرگسالان رسیدم. بعد از آن به تیم ملی امید و حالا هم به تیم ملی بزرگسالان.»

 سید محسن کریمی آنقدر در استقلال خوب بود که کارلوس کی روش نتوانست به راحتی از کنار نامش بگذرد و او را به تیم ملی ایران دعوت کرد.

هافبک چپ پای تیم استقلال که بعد از درخشش در این تیم ابتدا مورد توجه کادر فنی تیم ملی امید کشورمان قرار گرفت و حالا مفتخر به بر تن کردن پیراهن تیم ملی بزرگسالان شده در خصوص دعوتش به تیم ملی اظهار داشت: «روزی که از ساری به تهران آمدم تا در تست تیم های جوانان شرکت کنم به خودم قول دادم که خیلی زود باید ملی پوش شوم و بعد از آن به فوتبال اروپا برسم. آن قدر تلاش کردم که دارم به اهدافم یکی بعد از دیگری می رسم.»

کریمی ادامه داد: «این باعث افتخار من است که از استقلال به تیم ملی رسیدم. من خودم را پسر استقلال می دانم چون فوتبالم را به صورت جدی از تیم های پایه استقلال شروع کردم. بدون آنکه هیچ پارتی داشته باشم یا سفارشی شده باشم، در تیم جوانان استقلال تست دادم و با تست به عضویت این تیم در آمدم. آن قدر سختی کشیدم و تلاش کردم تا از تیم جوانان به امید و از امید به بزرگسالان رسیدم. بعد از آن به تیم ملی امید و حالا هم به تیم ملی بزرگسالان.»

هافبک چپ پای استقلال تصریح کرد: «البته می دانم که دعوت شدن به تیم ملی به منزله تمام شدن کار نیست. کار من تازه شروع شده. الان که به پیراهن تیم ملی رسیدم باید تلاش بیشتری کنم تا بتوانم آن را حفظ کنم. اصلا دوست ندارم به راحتی پیراهن تیم ملی کشورم را از دست بدهم و برای حفظ آن سخت تر از گذشته تلاش می کنم.»

 

اخبار ورزشی - اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
مصاحبه محسن محسن زاده بازیکن تیم ملی با شبکه سبلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن پرحاشیه استقلال به تیم ملی دعوت شد!



اخبار,اخبار ورزشی,کرار جاسم

«کرار جاسم» هافبک جنجالی استقلال بعد از دوری چند ماهه از تیم ملی عراق مجددا به این تیم دعوت شد.

تیم ملی عراق که خود را برای بازی با تیم‌های چین تایپه و تایلند در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۱۹ جام ملتهای آسیا آماده می‌کند، قرار است در یک بازی تدارکاتی در لبنان و برابر تیم ملی این کشور به میدان برود.

«یحیی علوان» سرمربی جدید عراق که در حال حاضر با تیم دوم عراق در اردوی قطر به سر می‌برد، ۱۶ بازیکن دیگر را هم به تیم ملی دعوت کرد که اکثر این بازیکنان خارج از کشور عراق بازی می‌کنند.

«کرار جاسم» هافبک عراقی استقلال که برای جام ملتهای آسیا به تیم ملی عراق دعوت نشد و به صورت شفاهی از بازیهای ملی خداحافظی کرده بود، اینبار مورد توجه سرمربی جدید عراق قرار گرفته و در جمع بازیکنان دعوت شده حضور دارد.

طبق اعلام سرمربی عراق ضرغام اسماعیل، علی عدنان، جستن میرام، یاسر قاسم، همام طارق، سیف سلمان، سعد عبد الأمیر، مروان حسین، امجد راضی، سلام شاكر، احمد یاسین، شیركو كریم ، أسامه رشید، كرار جاسم، احمد ابراهیم و علی حسن بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

بازی‌های خانگی تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۱۹ جام ملتهای آسیا در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.


اخبار ورزشی - مهر