ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محسن بنگر: افرادی که به هادی فحش می دادند بعد از مرگش گفتند کاپیتان با غیرت!



اخبار,اخبار ورزشی,محسن بنگر

مدافع پرسپولیس بعد از مرگ هادی نوروزی، گلایه هایی دارد.

محسن بنگر پستی احساسی در اینستاگرام خود درباره هادی نوروزی منتشر کرد که درباره اش می گوید: «دلم آتش گرفت. یاد حرف‌ها و درد دل‌های هادی افتادم... » او درباره آن بخش از پستش که نوشته بود هادی در اتاق هتل جلویش گریه كرده بود، توضیح می دهد: «ناراحت بود.

 برای هر كسی پیش می‌آید. عجیب آنكه همان افرادی كه به هادی فحش می‌دادند، بعد از فوتش شعار سر دادند كاپیتان باغیرت... نمی‌دانم چه بگویم.» او ادامه می دهد: «واقعاً همان‌ طور كه نوشتم، به هادی خدابیامرز حسودی‌ام شد.

 

شاید هم راحت شد اما در دلم این حرف مانده است كه چقدر ملت زنده‌كش و مرده‌پرستی هستیم.

یك دهم كسانی كه برای هادی اشك ریختند، اگر در زمان زنده بودن، او را تشویق می‌كردند، حالا زنده مانده بود.»

 

او مکثی می کند و ادامه می دهد: «این نظر من است. هادی الان نیاز به تشویق ندارد. هادی را باید آن زمان تشویق می‌كردند ولی به هر حال تا آخر عمر جای او در قلب ماست.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
خاطره ویژه ی محسن بنگر از هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیرت یعنی محسن بنگر + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,بنگر

اشتباه محسن بنگر در بازی مقابل پدیده و باز شدن دروازه پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود.

اشتباه محسن بنگر در بازی مقابل پدیده و باز شدن دروازه پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود. هواداران پرسپولیس با حمله به اینستاگرام این بازیکن، انتقادهایی به این بازیکن داشتند. حالا مهاجم گلزن دو فصل پیش پرسپولیس از محسن بنگر دفاع کرده و پست زیر را برای او در اینستاگرام منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,بنگر

 


اخبار ورزشی - جام نیوز