ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت AFC در انتظار مدافع پرسپولیس


موضوع محرومیت مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه ای که از قول او منتشر شده وارد مراحل جدیدی شده است.

نامه نیوز: مصاحبه منتشر شده از رضا نورمحمدی در یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه او اگر می شد با خطا کردن گردن بازیکن النصر عربستان را می شکست، برای این بازیکن دردسرهای زیادی به وجود آورده است.
 
در این باره عنوان شده مسئولان النصر به صورت جدی پیگیر این موضوه هستند و حتی نامه ای هم به فیفا فرستاده اند تا با مدافع پرسپولیس برای انجام این مصاحبه برخورد شود. آنها در این نامه عنوان کرده اند که این صحبت ها با روح ورزش و فوتبال منافات دارد.
 
این در حالی است که نامه جداگانه ای هم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و در این نامه مسئولان النصر خواستار برخورد با نورمحمدی و پرسپولیس شده اند. از AFC خبر می رسد که احتمال محرومیت نورمحمدی بیشتر است.
 
نورمحمدی در مصاحبه ای عنوان کرده این حرف ها را نزده و این مصاحبه را تکذیب کرده است.


ویدیو مرتبط :
Perspolis 2-0 Al Gharafa الغرافه قطر - پرسپولیس تهران AFC Iran

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال و پرسپولیس در انتظار آخرین وضعیت باشگاه ها برای معرفی به AFC



 

رئیس سازمان لیگ برتر ضمن تاکید بر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایران برای تکمیل نقایص شان گفت: پنج باشگاه هنوز مدارک شان را تحویل نداده اند و استقلال و پرسپولیس هم در انتظار معرفی اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع هستند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ۳ روز تعطیلی در ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه در مالزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای تمدید مهلت کردیم که آنها با تقاضای ما موافقت کردند و این مهلت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: باشگاههای مس رفسنجان، داماش و فجر شهید سپاسی هنوز تراز مالی خود را تنظیم نکرده اند ضمن اینکه دو باشگاه مس رفسنجان و داماش باید اصل اساسنامه ثبت شده خود را ترجمه کرده و برای ما بفرستند.

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید دو رئیس مجمع جداگانه داشته باشند، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آنها مشخص شده و اساسنامه خود را ثبت شرکت ها کرده و ترجمه آن را تحویل سازمان لیگ دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول داده اند که تا پیش از پایان هفته جاری این کارها را انجام داده و مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند. در مجموع از بین ۱۸ باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ برتر فقط ۵ باشگاه مدارک خود را تکمیل نکرده و تحویل نداده اند و بقیه باشگاه ها هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.

عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده در ورزشگاه ها بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها چهار ورزشگاه تختی اهواز، دستگردی تهران، یادگار امام قم و انقلاب کرج باقی مانده اند که باید عکس های اصلاحات صورت گرفته در آنها را تحویل سازمان لیگ دهند تا ما این عکسها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

خبرگزارى مهر (www.mehrnews.com)