ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت 4 ساله مهاجم‌ برزیلی الاتحاد


مهاجم برزیلی تیم فوتبال الاتحاد عربستان به علت دوپینگ محروم شد.

ورزش 3: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد ژوبسون مهاجم 26 ساله به علت مصرف داروهای نیروزا و مثبت بودن نتیجه آزمایش او 4 سال از حضور در مسابقات محروم شد.

این بازیکن این اتهام را نپذیرفته است اما با این وجود به علت مثبت بودن نتیجه آزمایش دوم محرومیت او قطعی است.وی قبلا در سال 2009 نیز به علت دوپینگ در لیگ برزیل محروم شده بود.باشگاه الاتحاد ماه قبل بدون اعلام دلیل تصمیم خود قرارداد ژوبسون را فسخ کرده بود.

محرومیت ژوبسون از اول آوریل اجرایی است و وی دو هفته برای اعتراض زمان در اختیار دارد.

تیم الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم گروه تراکتورسازی تبریز است.


ویدیو مرتبط :
خوزه تادو جونیور؛مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد 1 ساله مهاجم برزیلی با پرسپولیس


مهاجم برزیلی با پرسپولیس یک ساله بست.

ایسنا: ژائو سالس، مهاجم 28 ساله برزیلی عصر امروز پس از شرکت در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی به جمع سرخپوشان اضافه شد.

این مهاجم 28 ساله که سابقه بازی در باشگاه‌های دسته دو برزیل و دسته دو پرتغال و همچنین باشگاه‌های دسته دو ژاپن را در کارنامه دارد، قرار است از فردا در تمرین‌های سرخ‌پوشان شرکت کند.