ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت 2ساله 2 بازیکن لیگ برتری به خاطر دوپینگ!/ هر دو سرخ پوشند!



اخبار,اخبارورزشی ,لیگ برتر

رئیس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال درباره رای دو بازیکن فوتبال و یک بازیکن فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، توحید سیف برقی، رییس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال درباره اعلام رای بازیکنان متهم به دوپینگ در فوتبال اظهار داشت: ایوب والی بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان بعلت استفاده از ماده ممنوعه  از گروه استروییدی  به مدت دو سال از فعالیتهای مرتبط با فوتبال محروم شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین پیمان بابایی بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان تراکتورسازی تبریز بعلت استفاده از ماده ممنوعه از گروه استروییدی به مدت دوسال از فعالیتهای رسمی مرتبط با فوتبال محروم شد.

رئیس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: محسن نظام دوست، بازیکن فوتسال بزرگسالان براساس بند دوم ماده 77 آیین نامه کنترل دوپینگ فوتبال از این اتهام تبرئه شده و ایشان از تعلیق موقت خارج شده و می تواند تیم خود را در مسابقات آتی همراهی کند.

وی در پایان گفت: علاوه بر این روند رسیدگی به تخلف دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر آقایان و بانوان در حال انجام است و این دو نفر در جلسه استماع و بدوی به دفاع از خود پرداختند که بعد از ابلاغ رای کمیسیون بدوی، این افراد به مدت سه روز کاری اداری فرصت استیناف از رای را خواهند داشت.


  اخبار ورزشی  - سایت فدراسیون فوتبال


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوتی یک بازیکن لیگ برتری در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت بازیکن لیگ برتری به اتهام دوپینگ


دبیر کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال می‌گوید، نتیجه‌ آزمایش یک بازیکن لیگ برتر فوتبال و یک بازیکن فوتسال مثبت اعلام شده است.

ایسنا: دبیر کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال می‌گوید، نتیجه‌ آزمایش یک بازیکن لیگ برتر فوتبال و یک بازیکن فوتسال مثبت اعلام شده است.

دکتر احمد هاشمیان درباره نتیجه‌ استفاده از داروهای غیرمجاز گفت: نتیجه‌ آزمایش یک بازیکن فوتبال لیگ برتری و یک بازیکن لیگ برتر فوتسال مثبت اعلام شده است.

او درباره بازیکن لیگ برتری گفت: این بازیکن با توجه به نوع ماده مصرفی و مستندات پزشکی و همچنین با توجه به اثبات نیاز به استفاده درمانی و عدم ارائه فرم درخواست معافیت درمانی به شش ماه محرومیت از کلیه مسابقات فوتبال محکوم شد و تا پایان روز دوشنبه حق اعتراض نسبت به حکم صادره را دارد.

او در ادامه درباره فرم معافیت هم گفت: "با پر کردن این فرم درخواست استفاده از داروها مجاز شمرده می‌شود."

دبیر کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال درباره بازیکن لیگ برتر فوتسال هم گفت: "با توجه به اصرار این بازیکن مبنی بر مصرف هرگونه دارو به قصد دوپینگ و تاکید بر استفاده از مکمل‌ها درخواستی از وی برای آنالیز آماده مصرفی ارائه شده است که در صورت اثبات راه ورود ماده مصرفی به بدن بازیکن، او شانس تخفیف خواهد داشت.

او در ادامه افزود: در هر حال با توجه به درخواست آنالیز از سوی این بازیکن، کمیسیون پزشکی نمونه را به آزمایشگاه ارسال کرده و بعد از اعلام نتیجه‌ آزمایشگاه رای این بازیکن صادر می‌شود.

احمد هاشمیان در پایان با تاکید بر این که در صورت اثبات نظر بازیکن باز هم احتمال محرومیت وجود دارد، گفت: استفاده از مکمل اگر موجب مثبت شدن آزمایش شود، به هیچ عنوان به منزله معافیت از مجازات نخواهد بود و حتی در صورت اثبات‌نظر بازیکن، مطابق آیین‌نامه می‌توان او را مشمول حداکثر مجازات دانست.